برنامه نويسي

شروع برنامه نویسی بازی Direct3D

Beginning Direct3D Game Programming

دانلود کتاب Beginning Direct3D Game Programming (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی Direct3D) نوشته شده توسط «Wolfgang Engel»


اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی Direct3D

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Premier Press a Division of Course Technology

نویسنده: Wolfgang Engel

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 428

حجم فایل: 6.89 مگابایت

کد کتاب: 193184139X , 9781931841399

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی Direct3D

ویژگی های چالش برانگیز و پیشرفته، اما برای خوانندگان ترسناک نیست. شامل مدل های ریاضی برای برنامه نویسی چند ضلعی ها، تبدیل 3 بعدی، نورپردازی، سایه ها، شفافیت و نگاشت بافت. یکی از اولین کتاب های Direct 3D مبتنی بر DirectX 9.0 که منتشر شد. نویسنده Bio Wolfgang Engel Wolfgang Engel مدیرعامل SoftGroup GmbH و SoftGroup Plska است که خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بازی را ارائه می دهند. این شرکت ها برای فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی انیمیشن های سه بعدی تولید می کنند.


Features Challenging and cuttingedge, but not intimidating to readers. Includes mathematical models for programming polygons, 3D transformation, lighting, shadows, transparency, and texture mapping. One of the first Direct 3D books based on DirectX 9.0 to be released. Author Bio Wolfgang Engel Wolfgang Engel is CEO of SoftGroup GmbH and SoftGroup Plska, which offer IT and game development services. These companies produce 3D animations for marketing and advertising activities.

دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی Direct3D»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید