دانلود کتاب Beginning ARKit for iPhone and iPad: Augmented Reality App Development for iOS (به فارسی: شروع ARKit برای iPhone و iPad: توسعه برنامه واقعیت افزوده برای iOS) نوشته شده توسط «Wallace Wang»
اطلاعات کتاب شروع ARKit برای iPhone و iPad: توسعه برنامه واقعیت افزوده برای iOS
موضوع اصلی: کامپیوتر – سخت افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Wallace Wang
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 489
حجم فایل: 10.73 مگابایت
کد کتاب: 1484241029 , 9781484241028
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شروع ARKit برای iPhone و iPad: توسعه برنامه واقعیت افزوده برای iOS
نحوه استفاده از ARKit برای ایجاد برنامههای iOS را کاوش کنید و در حین غواصی در موضوعات خاص ARKit، اصول واقعیت افزوده را بیاموزید. این کتاب نشان میدهد که چگونه واقعیت افزوده به شما امکان میدهد صفحه نمایش را در یک دستگاه iOS مشاهده کنید، دوربین را به سمت صحنه نزدیک بگیرید، و هم آیتمهای واقعی در آن صحنه و هم یک تصویر گرافیکی روی آن صحنه را مشاهده کنید.
شما با دسترسی به دوربین و آموزش برنامه خود برای ردیابی دنیای اطراف دستگاه خود شروع می کنید. سپس نحوه قرار دادن گره ها و ایجاد اشکال و بافت های واقعیت افزوده را خواهید دید. در مرحله بعد، با برنامهنویسی فیزیک قابل اجرا، تشخیص هواپیما، اندازهگیری فاصله و اعمال نیروی مجازی، خلاقیتهایتان با محیط خود ارتباط برقرار میکنند. در نهایت یاد می گیرید که چگونه برنامه های خود را تست کنید و عیب یابی کنید تا مطمئن شوید که آنها به طور یکپارچه با دنیای واقعی اطراف خود تعامل دارند.
ARKit چارچوب نرم افزاری اپل برای ایجاد برنامه های واقعیت افزوده در دستگاه های iOS مانند آیفون و آی پد است. برخلاف واقعیت مجازی که یک دنیای کاملاً مصنوعی برای مشاهده و کاوش کاربر ایجاد میکند، Beginning ARKit برای iPhone و iPad به شما نشان میدهد که چگونه واقعیت افزوده آیتمهای مصنوعی را در صحنه واقعی نمایش داده شده توسط دوربین دستگاه iOS قرار میدهد.
آنچه یاد خواهید گرفت
• دسترسی به دوربین
• از تست ضربه ARKit برای هندسه ردیابی شده استفاده کنید
• اعمال و ترکیب دنیای واقعی و فیزیک مجازی
این کتاب برای چه کسانی است
برنامه نویسانی که با اصول برنامه نویسی Swift آشنا هستند و می خواهند به توسعه برنامه های iOS با Swift بپردازند.
You’ll start by accessing the camera and teaching your app to track the world around its device. You’ll then see how to position nodes and create augmented reality shapes and textures. Next you’ll have your creations interact with their environment by programming workable physics, detecting planes, measuring distance, and applying virtual force. Finally you’ll learn how to hit test and troubleshoot your applications to ensure they interact with the real world around them seamlessly.
ARKit is Apple’s software framework for creating augmented reality apps on iOS devices such as the iPhone and iPad. Unlike virtual reality that creates an entirely artificial world for the user to view and explore, Beginning ARKit for iPhone and iPad will show you how augmented reality places artificial items in an actual scene displayed by an iOS device’s camera.
What You’ll Learn
• Access the camera
• Use ARKit’s hit testing for tracked geometry
• Apply and combine real world and virtual physics
Who This Book Is For
Programmers familiar with the basics of Swift programming who want to dive into developing iOS applications with Swift.
دانلود کتاب «شروع ARKit برای iPhone و iPad: توسعه برنامه واقعیت افزوده برای iOS»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.