کامپیوترها

شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity 4:: All-in-One، توسعه بازی چند پلتفرمی

Beginning 3D Game Development with Unity 4:: All-in-One, Multi-Platform Game Development

دانلود کتاب Beginning 3D Game Development with Unity 4:: All-in-One, Multi-Platform Game Development (به فارسی: شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity 4:: All-in-One، توسعه بازی چند پلتفرمی) نوشته شده توسط «Sue Blackman (auth.)»


اطلاعات کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity 4:: All-in-One، توسعه بازی چند پلتفرمی

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Sue Blackman (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 808 / 796

حجم فایل: 31.03 مگابایت

کد کتاب: 1430249005 , 9781430249009

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity 4:: All-in-One، توسعه بازی چند پلتفرمی

شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity 4 برای کسانی که می خواهند با برنامه نویسی Unity کنار بیایند بسیار عالی است. شما ممکن است هنرمندی باشید که ابزارهای سه بعدی مانند 3ds Max، Maya یا Cinema 4D را یاد گرفته اید یا ممکن است از ابزارهای دو بعدی مانند Photoshop و Illustrator استفاده کنید. از طرف دیگر، شاید بخواهید فقط با بازی های برنامه نویسی و جدیدترین ایده ها در تولید بازی آشنا شوید.

این کتاب مفاهیم کلیدی تولید بازی را به روشی هنرمند پسند معرفی می‌کند و به سرعت مهارت‌های اساسی اسکریپت‌نویسی را که با Unity به آن نیاز دارید، آموزش می‌دهد. در ادامه نشان می‌دهد که چگونه شما، به‌عنوان یک هنرمند مستقل بازی، می‌توانید بازی‌های تعاملی، ایده‌آل برای بازارهای معمولی و موبایل امروزی ایجاد کنید، در حالی که پایه و اساس محکمی در منطق و طراحی بازی به شما می‌دهد.

  • بخش اول کتاب منطق دخیل در تعامل بازی را توضیح می‌دهد و به زودی از طریق مثال‌های ساده، دارایی‌های بازی را ایجاد می‌کنید که می‌توانید بر اساس آنها بسازید و به تدریج گسترش دهید.
  • در قسمت دوم، شما پایه های یک بازی ماجراجویی اول شخص به سبک نقطه و کلیک را خواهید ساخت—شامل اسکریپت های مدیریت حالت قابل استفاده مجدد، درخت های گفتگو برای تعامل شخصیت ها، عملکرد بارگذاری/ذخیره، سیستم موجودی قوی و یک ویژگی جایزه: پیچ و خم و مینی نقشه با پیکربندی پویا.
  • با کمک محتوای دو بعدی و سه بعدی ارائه شده، می آموزید که با پیشرفت پروژه، چالش ها را در قطعات کوچک ارزیابی کرده و با آنها مقابله کنید و مهارت های ارزشمند حل مسئله در طراحی تعاملی را به دست آورید.

تا پایان کتاب، با آموختن گردش کار لازم برای استفاده از دارایی‌های خود، می‌توانید به طور فعال از موتور بازی Unity 3D استفاده کنید. همچنین مجموعه‌ای از اسکریپت‌های قابل استفاده مجدد و دارایی‌های هنری خواهید داشت که می‌توانید بازی‌های آینده را با آن بسازید.


Beginning 3D Game Development with Unity 4 is perfect for those who would like to come to grips with programming Unity. You may be an artist who has learned 3D tools such as 3ds Max, Maya, or Cinema 4D, or you may come from 2D tools such as Photoshop and Illustrator. On the other hand, you may just want to familiarize yourself with programming games and the latest ideas in game production.

This book introduces key game production concepts in an artist-friendly way, and rapidly teaches the basic scripting skills you’ll need with Unity. It goes on to show how you, as an independent game artist, can create interactive games, ideal in scope for today’s casual and mobile markets, while also giving you a firm foundation in game logic and design.

  • The first part of the book explains the logic involved in game interaction, and soon has you creating game assets through simple examples that you can build upon and gradually expand.
  • In the second part, you’ll build the foundations of a point-and-click style first-person adventure game—including reusable state management scripts, dialogue trees for character interaction, load/save functionality, a robust inventory system, and a bonus feature: a dynamically configured maze and mini-map.
  • With the help of the provided 2D and 3D content, you’ll learn to evaluate and deal with challenges in bite-sized pieces as the project progresses, gaining valuable problem-solving skills in interactive design.

By the end of the book, you will be able to actively use the Unity 3D game engine, having learned the necessary workflows to utilize your own assets. You will also have an assortment of reusable scripts and art assets with which to build future games.

دانلود کتاب «شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity 4:: All-in-One، توسعه بازی چند پلتفرمی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید