سیاست

متعادل کردن سبز: چه زمانی باید از پایداری در یک تجارت استقبال کرد (و چه زمانی نباید)

Balancing Green: When to Embrace Sustainability in a Business (and When Not To)

دانلود کتاب Balancing Green: When to Embrace Sustainability in a Business (and When Not To) (به فارسی: متعادل کردن سبز: چه زمانی باید از پایداری در یک تجارت استقبال کرد (و چه زمانی نباید)) نوشته شده توسط «Yossi Sheffi»


اطلاعات کتاب متعادل کردن سبز: چه زمانی باید از پایداری در یک تجارت استقبال کرد (و چه زمانی نباید)

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Mit Press

نویسنده: Yossi Sheffi

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 568

حجم فایل: 1.59 مگابایت

کد کتاب: 0262037726 , 9780262037723

توضیحات کتاب متعادل کردن سبز: چه زمانی باید از پایداری در یک تجارت استقبال کرد (و چه زمانی نباید)

یک متخصص در استراتژی کسب‌وکار، برداشتی عمل‌گرایانه در مورد اینکه چگونه کسب‌وکارها در هر اندازه بین خواسته‌های رقابتی سودآوری و اشتغال با پایداری تعادل برقرار می‌کنند، ارائه می‌دهد.

تقاضاها و استرس‌ها بر شرکت‌ها تنها زمانی افزایش می‌یابد که مدیران اجرایی می‌شوند. انبوهی از اهداف تجاری رقابتی سهامداران آنها به سود شرکت، شغل، رشد کسب و کار،وپایداری محیطی علاقه مند هستند. در این کتاب، یوسی شفی، کارشناس استراتژی کسب‌وکار، برداشتی عمل‌گرایانه در مورد اینکه چگونه کسب‌وکارها در همه اندازه‌ها – از کوکا کولا و زیمنس گرفته تا صابون‌های جادویی دکتر برونر و پاتاگونیا – در این اهداف رقابتی حرکت می‌کنند، ارائه می‌کند. شفی با تکیه بر مصاحبه‌های گسترده با بیش از 250 مدیر، چالش‌ها، راه‌حل‌ها و پیامدهای ایجاد تعادل در اهداف کسب‌وکار سنتی با پایداری را بررسی می‌کند.

شفی، نویسنده کتاب پرخوانندهشرکت انعطاف‌پذیر ، استدلال می کند که نظرات شخصی مدیران تجاری در مورد پایداری زیست محیطی بی ربط است. شایستگی های تجاری پایداری محیطی بر این واقعیت استوار است که حتی سرسخت ترین شکاکان تغییرات آب و هوایی در C-suite با هزینه های منابع طبیعی، مشکلات روابط عمومی، بارهای نظارتی و بخش مصرف کننده سبز مواجه هستند. شفی سه دلیل اساسی کسب‌وکار را برای تلاش‌های پایداری شرکت ارائه می‌کند: کاهش هزینه‌ها، کاهش ریسک، و دستیابی به رشد.

برای شرکت‌ها، پایداری یک مورد ساده از «سود در مقابل سیاره» نیست، بلکه در عوض یک موضوع ظریف‌تر است. (برخی) مردم در مقابل (سایر) مردم – کسانی که به دنبال شغل و کالاهای ارزان قیمت هستند در مقابل دیگرانی که به دنبال محیطی بکر هستند. هدف این کتاب کمک به شرکت ها برای ارضای این انگیزه های متناقض برای رشد اقتصادی و پایداری محیطی است.


An expert on business strategy offers a pragmatic take on how businesses of all sizes balance the competing demands of profitability and employment with sustainability.

The demands and stresses on companies only grow as executives face a multitude of competing business goals. Their stakeholders are interested in corporate profits, jobs, business growth,andenvironmental sustainability. In this book, business strategy expert Yossi Sheffi offers a pragmatic take on how businesses of all sizes–from Coca Cola and Siemens to Dr. Bronner’s Magical Soaps and Patagonia–navigate these competing goals. Drawing on extensive interviews with more than 250 executives, Sheffi examines the challenges, solutions, and implications of balancing traditional business goals with sustainability.

Sheffi, author of the widely readThe Resilient Enterprise, argues that business executives’ personal opinions on environmental sustainability are irrelevant. The business merits of environmental sustainability are based on the fact that even the most ardent climate change skeptics in the C-suite face natural resource costs, public relations problems, regulatory burdens, and a green consumer segment. Sheffi presents three basic business rationales for corporate sustainability efforts: cutting costs, reducing risk, and achieving growth.

For companies, sustainability is not a simple case of “profits versus planet” but is instead a more subtle issue of (some) people versus (other) people–those looking for jobs and inexpensive goods versus others who seek a pristine environment. This book aims to help companies satisfy these conflicting motivations for both economic growth and environmental sustainability.

دانلود کتاب «متعادل کردن سبز: چه زمانی باید از پایداری در یک تجارت استقبال کرد (و چه زمانی نباید)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید