شبکه: اینترنت

B2B و فراتر از آن: مدل های کسب و کار جدید ساخته شده بر اساس اعتماد

B2B and Beyond: New Business Models Built on Trust

دانلود کتاب B2B and Beyond: New Business Models Built on Trust (به فارسی: B2B و فراتر از آن: مدل های کسب و کار جدید ساخته شده بر اساس اعتماد) نوشته شده توسط «Harry B. Demaio»


اطلاعات کتاب B2B و فراتر از آن: مدل های کسب و کار جدید ساخته شده بر اساس اعتماد

موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley & Sons

نویسنده: Harry B. Demaio

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 401

حجم فایل: 2.31 مگابایت

کد کتاب: 0471228044 , 9780471228042

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب B2B و فراتر از آن: مدل های کسب و کار جدید ساخته شده بر اساس اعتماد

یک راهنمای پیشگامانه برای ایجاد روابط قابل اعتماد و دوجانبه سودمند B2B شرکت هایی که وارد اتحادهای B2B شده اند ممکن است به طور همزمان مشتریان، تامین کنندگان، متحدان و رقبای دیگری باشند. اما در محیط الکترونیکی توربو شارژ امروزی، چگونه شرکت‌ها از مزایای بسیاری از اتحادهای B2B بهره می‌برند و در عین حال از خطرات آشکار اجازه دسترسی نزدیک به رقبای بالقوه به زنجیره‌های ارزش خود اجتناب می‌کنند؟ در این کتاب پیشگامانه، هری دمائو، مدیر Deloitte & روش معروف Enterprise Risk Service Practice Touche با مفهوم انقلابی E-Trust به این سوال پاسخ می دهد، یک استراتژی اثبات شده مبتنی بر تقویت روابط تجاری مبتنی بر منافع شخصی و اعتماد متقابل. DeMaio که برای مدیران و تصمیم گیرندگان شرکتی می نویسد، وضعیت فعلی B2B را به شیوه ای قابل دسترس و سرگرم کننده توضیح می دهد و درک مفاهیم دشوار را آسان می کند. او نقش مهمی را که مسائل مربوط به اعتماد، حریم خصوصی و امنیتی در محیط B2B ایفا می‌کند نشان می‌دهد و راهنمایی می‌کند که چگونه شرکت‌های صنایع مختلف درگیر در روابط B2B باید به نیازهای مختلف امنیتی و حریم خصوصی خود رسیدگی کنند. هری دمائو (سینسیناتی، OH) مدیر Deloitte & رویه خدمات ریسک سازمانی Touche.


A groundbreaking guide to forging trusting, mutually beneficial B2B relationships Companies that have entered into B2B alliances may simultaneously be one and another’s customers, suppliers, allies, and competitors. But in today’s turbo-charged e-environment, how do companies take full advantage of the many benefits of B2B alliances while avoiding the obvious dangers of allowing potential competitors intimate access to their value chains? In this groundbreaking book Harry DeMaio, Director of Deloitte & Touche’s renowned Enterprise Risk Service Practice, answers that question with the revolutionary concept of E-Trust, a proven strategy based on fostering business relationships based on mutual self-interest and trust. Writing for managers and corporate decision-makers, DeMaio explains the current state of B2B in an approachable, entertaining fashion, making difficult concepts easy to grasp. He demonstrates the critical role that trust, privacy, and security issues play in the B2B environment and provides guidance on how companies in various industries engaged in B2B relationships must address their varying security and privacy needs. Harry DeMaio (Cincinatti, OH) is Director of Deloitte & Touche’s Enterprise Risk Service Practice.

دانلود کتاب «B2B و فراتر از آن: مدل های کسب و کار جدید ساخته شده بر اساس اعتماد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید