روانشناسی

اختلالات طیف اوتیسم: مروری بر تحقیقات برای پزشکان

Autism Spectrum Disorders: A Research Review for Practitioners

دانلود کتاب Autism Spectrum Disorders: A Research Review for Practitioners (به فارسی: اختلالات طیف اوتیسم: مروری بر تحقیقات برای پزشکان) نوشته شده توسط «Sally Ozonoff – Sally J. Rogers – Robert L. Hendren»


اطلاعات کتاب اختلالات طیف اوتیسم: مروری بر تحقیقات برای پزشکان

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: American Psychiatric Publishing, Inc.

نویسنده: Sally Ozonoff – Sally J. Rogers – Robert L. Hendren

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 296

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 1585621196 , 9781585621194 , 9781585627479

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب اختلالات طیف اوتیسم: مروری بر تحقیقات برای پزشکان

اوتیسم یک اختلال ویرانگر است. اگرچه زمانی تصور می شد که کمیاب باشد، اما امروزه تعداد آن به شدت افزایش یافته است.

نیاز به این کتاب روشنگر و بسیار کاربردی هرگز بیشتر از این نبوده است. این جلد قابل توجه که برای کمک به افراد غیرمتخصص در ارائه مراقبت های پیشرفته نوشته شده است، جدیدترین تحقیقات در مورد علت شناسی، ارزیابی و درمان اختلالات طیف اوتیسم را برای پزشکان ترکیب می کند. همچنین ادبیات علمی و پیامدهای عملی برای مراقبت بالینی را بررسی می‌کند و در این دوره از پزشکی مبتنی بر شواهد، دستورالعمل‌های تجربی را برای ارزیابی و درمان ارائه می‌کند و نقش رشته‌های حرفه‌ای مختلف را برجسته می‌کند.

شرکت کنندگان یک «چه کسی» واقعی از رهبران و محققان متخصص در رشته هایی مانند اطفال، روانشناسی، روانپزشکی، عصب شناسی، ژنتیک، آموزش و پرورش و رشد اولیه دوران کودکی هستند. کار آنها به سه بخش تقسیم می‌شود:

  • بخش اول دیدگاهی تاریخی ارائه می‌دهد که پیشرفت‌های علمی، بحث‌ها و فرضیه‌های عمده‌ای را که از زمانی که اوتیسم برای اولین بار در سال 1943 شرح داده شد، از عملکرد بالینی خبر می‌دهد، از جمله چگونگی از این پیشرفت ها در تمرین روزمره استفاده کنید.
  • بخش دوم مدلی از تیم‌سازی و همکاری بین رشته‌ای را ارائه می‌کند که در موسسه تحقیقات پزشکی اختلالات رشد عصبی (M.I.N.D.) در دانشگاه کالیفرنیا – دیویس، موسسه‌ای که بیشتر مشارکت‌کنندگان با آن در ارتباط هستند، عمل می‌کند. هر فصل، نظریه‌های مهم، یافته‌های پژوهشی و بحث‌های علمی مربوط به یک رشته خاص (روان‌پزشکی، روان‌شناسی، اطفال و عصب‌شناسی) را مرور می‌کند و آنها را در مراقبت‌های بالینی به کار می‌برد.
  • بخش سوم درمان‌ها، از مداخلات غیرپزشکی گرفته تا دارودرمانی و نظریه‌های جایگزین تا مسائل فرهنگی و همکاری حرفه‌ای و والدین را مورد بحث قرار می‌دهد. دوباره با استفاده از M.I.N.D. مؤسسه به عنوان یک مدل، این بخش ضرورت مطلق دیدگاه‌ها و مشارکت‌های ذینفع/والد را در درک و کار با این اختلال بیان می‌کند که از 10 تا 15 سال پیش، زمانی که والدین نقشی سبب‌شناختی در شروع این اختلال داشتند، به شکل کامل در آمد. اختلال از طریق سبک‌های فرزندپروری غیر همدلانه.

در پایان با یک پیوست منبع و یک نمایه، این حجم انبوه آموزنده به ما نشان می‌دهد که علم واقعاً کجا برای به دست آوردن درک جدید استفاده می‌شود. این امید جدیدی برای پزشکان، والدین و خانواده‌ها ایجاد می‌کند، «در واقع، همه ما» که با همکاری یکدیگر می‌توانیم زندگی کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم را تغییر دهیم.


Autism is a devastating disorder. Although it was once thought to be rare, its numbers are skyrocketing today.

The need for this enlightening and eminently practical book has never been greater. Written to help the nonspecialist provide state-of-the-art care, this remarkable volume synthesizes the most recent research on the etiology, assessment, and treatment of autism spectrum disorders for practitioners. It also reviews the scientific literature and practical implications for clinical care and, in this era of evidence-based medicine, provides empirically supported guidelines for evaluation and treatment, highlighting the role of various professional disciplines.

Contributors are a veritable ”who’s who” of leaders and expert investigators from disciplines such as pediatrics, psychology, psychiatry, neurology, genetics, education, and early childhood development. Their work is divided into three parts:

  • Part I offers a historical perspective that traces the major scientific advances, debates, and hypotheses that have informed clinical practice since autism was first described in 1943, including how to use these advances in everyday practice.
  • Part II presents a model of team building and cross-disciplinary collaboration that is the practice at the Medical Investigation of Neurodevelopmental Disorders (M.I.N.D.) Institute at the University of California–Davis, the institution with which most of the contributors are associated. Each chapter reviews the important theories, research findings, and scientific debates relevant to a particular discipline (psychiatry, psychology, pediatrics, and neurology), applying them to clinical care.
  • Part III discusses treatments, from nonmedical interventions to pharmacotherapy and alternative theories to cultural issues and professional-parent collaboration. Again using the M.I.N.D. Institute as a model, this section articulates the absolute necessity of stakeholder/parent perspectives and partnerships in understanding and working with the disorder—coming full circle from just 10 to 15 years ago, when parents were seen as having an etiologic role in the onset of the disorder through nonempathic parenting styles.

Concluding with a resource appendix and an index, this densely informative volume shows us where science is actually being used to yield new understanding. It offers new hope for practitioners, parents, and families—indeed, all of us—that by working together we can change the lives of children with autism spectrum disorders.

دانلود کتاب «اختلالات طیف اوتیسم: مروری بر تحقیقات برای پزشکان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.