مدیریت

سفرهای آگوستین: یک رهبر در سطح جهانی به زندگی، تجارت و آنچه برای موفقیت در هر دو مورد نیاز است نگاه می کند.

Augustine's travels: a world-class leader looks at life, business, and what it takes to succeed at both

دانلود کتاب Augustine’s travels: a world-class leader looks at life, business, and what it takes to succeed at both (به فارسی: سفرهای آگوستین: یک رهبر در سطح جهانی به زندگی، تجارت و آنچه برای موفقیت در هر دو مورد نیاز است نگاه می کند.) نوشته شده توسط «Norman R. Augustine»


اطلاعات کتاب سفرهای آگوستین: یک رهبر در سطح جهانی به زندگی، تجارت و آنچه برای موفقیت در هر دو مورد نیاز است نگاه می کند.

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Norman R. Augustine

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1998

حجم فایل: 496 کیلوبایت

کد کتاب: 0814403972 , 9780814403976

توضیحات کتاب سفرهای آگوستین: یک رهبر در سطح جهانی به زندگی، تجارت و آنچه برای موفقیت در هر دو مورد نیاز است نگاه می کند.

در این متن، نویسنده ماجراهای حرفه ای و شخصی خود را به اشتراک می گذارد و بینش ها و مشاهداتی را در مورد چندین موضوع تجاری و اجتماعی از جمله ارزش ها، مدیریت، رقابت و اخلاق ارائه می دهد.


In this text, the author shares his professional and personal adventures, and offers insights and observations on several business and social issues, including values, management, competition, and ethics.

دانلود کتاب «سفرهای آگوستین: یک رهبر در سطح جهانی به زندگی، تجارت و آنچه برای موفقیت در هر دو مورد نیاز است نگاه می کند.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید