اقتصاد

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی: توانمندسازی انسان، مکان و تجارت

Augmented Reality and Virtual Reality: Empowering Human, Place and Business

دانلود کتاب Augmented Reality and Virtual Reality: Empowering Human, Place and Business (به فارسی: واقعیت افزوده و واقعیت مجازی: توانمندسازی انسان، مکان و تجارت) نوشته شده توسط «Timothy Jung – M. Claudia tom Dieck (eds.)»


اطلاعات کتاب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی: توانمندسازی انسان، مکان و تجارت

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Timothy Jung – M. Claudia tom Dieck (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 374

حجم فایل: 8.49 مگابایت

کد کتاب: 3319640275 , 9783319640273

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی: توانمندسازی انسان، مکان و تجارت

این جلد آخرین نتایج تحقیقات واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) انجام شده در صنایع مختلف را ارائه می‌کند. این نشان می‌دهد که چگونه AR و VR در حال حاضر چشم‌انداز کسب‌وکار را تغییر می‌دهند، و چگونه نوآوری‌های جدید فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند تا خدمات و تجربیات منحصربه‌فردی را به مشتریان خود ارائه دهند.

جمع آوری گزارش های بین المللی AR & کنفرانس VR که در فوریه 2017 در منچستر، انگلستان برگزار شد، این کتاب به پیشرفت هنر در فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و کاربردهای آنها در صنایع مختلف مانند گردشگری، مهمان‌نوازی، رویدادها، مد، سرگرمی، خرده‌فروشی، آموزش و صنعت بازی می‌پردازد. . مقالات ارائه شده در اینجا مهم ترین موضوعات در زمینه AR و VR را هم برای محققین و هم برای متخصصان پوشش می دهند و از منظر تجاری و مدیریت به آنها نزدیک می شوند.


This volume provides the latest outcomes of augmented reality (AR) and virtual reality (VR) research conducted in various industries. It reveals how AR and VR are currently changing the business landscape, and how new innovations provide opportunities for businesses to offer their customers unique services and experiences.

Collecting the proceedings of the International AR & VR Conference held in Manchester, UK, in February 2017, the book advances the state of the art in AR and VR technologies and their applications in various industries such as tourism, hospitality, events, fashion, entertainment, retail, education and the gaming industry. The papers presented here cover the most significant topics within the field of AR and VR for both researchers and practitioners, approaching them from a business and management perspective.

دانلود کتاب «واقعیت افزوده و واقعیت مجازی: توانمندسازی انسان، مکان و تجارت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید