سرمایه گذاری

جذب سرمایه گذاران: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن سرمایه برای کسب و کار شما

Attracting Investors: A Marketing Approach to Finding Funds for Your Business

دانلود کتاب Attracting Investors: A Marketing Approach to Finding Funds for Your Business (به فارسی: جذب سرمایه گذاران: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن سرمایه برای کسب و کار شما) نوشته شده توسط «Philip Kotler – Hermawan Kartajaya – S. David Young»


اطلاعات کتاب جذب سرمایه گذاران: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن سرمایه برای کسب و کار شما

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – امور مالی شخصی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Philip Kotler – Hermawan Kartajaya – S. David Young

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 246 / 259

حجم فایل: 901 کیلوبایت

کد کتاب: 0471646563 , 9780471646563

توضیحات کتاب جذب سرمایه گذاران: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن سرمایه برای کسب و کار شما

استاد بازاریابی فیلیپ کاتلر به کارآفرینان نشان می دهد که چگونه شرکت های خود را برای سرمایه گذاران بازاریابی کنند. چگونه کسب و کارها می توانند کار بهتری برای جذب سرمایه انجام دهند؟ پاسخ: «بازاریابی!» کارشناس بازاریابی فیلیپ کاتلر با یک مشاور بازاریابی مشهور و یک استاد INSEAD برای این رویکرد عملی و مبتنی بر بازاریابی برای افزایش سرمایه از سرمایه‌گذاران همکاری می‌کند. بر اساس این فرض که کارآفرینان و صاحبان مشاغل اغلب نمی‌دانند سرمایه‌گذاران چه می‌خواهند و چگونه تصمیم می‌گیرند، جذب سرمایه‌گذاران دید وسیع‌تری از عوامل دخیل ارائه می‌دهد و هم شرکت‌های نوپا و هم شرکت‌های قدیمی را در افزایش مؤثر سرمایه راهنمایی می‌کند. Glencoe، IL) S.C. Johnson & Son استاد برجسته بازاریابی بین المللی در دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث وسترن و نویسنده 35 کتاب. Hermawan Katajaya (جاکارتا، اندونزی) MarkPlus، بزرگترین شرکت مشاوره بازاریابی در اندونزی را اداره می کند و با کاتلر چندین کتاب از جمله تغییر موقعیت آسیا و بازاندیشی بازاریابی را نویسند. اس. دیوید یانگ (فونتنبلو، فرانسه) استاد حسابداری و کنترل در INSEAD در فونتنبلو، فرانسه است.


Marketing guru Philip Kotler shows entrepreneurs how to market their companies to investorsHow can businesses do a better job of attracting capital? The answer: ”Marketing!” Marketing expert Philip Kotler teams up with a renowned marketing consultant and an INSEAD professor for this practical, marketing-based approach to raising capital from investors. Based on the premise that entrepreneurs and business owners often don’t understand what investors want and how they make their decisions, Attracting Investors offers a larger view of the factors involved, and guides both startup and veteran firms in effectively raising capital.Philip Kotler (Glencoe, IL) is the S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at Northwestern University’s Kellogg School of Management, and the author of 35 books. Hermawan Katajaya (Jakarta, Indonesia) runs MarkPlus, the largest marketing consulting firm in Indonesia, and is coauthor with Kotler of several books, including Repositioning Asia and Rethinking Marketing. S. David Young (Fontainebleu, France) is a Professor of Accounting and Control at INSEAD in Fountainebleu, France.

دانلود کتاب «جذب سرمایه گذاران: یک رویکرد بازاریابی برای یافتن سرمایه برای کسب و کار شما»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید