دانلود کتاب Artificial Intelligence for Computer Games (به فارسی: هوش مصنوعی برای بازی های رایانه ای) نوشته شده توسط «Vadim Bulitko – Yngvi Björnsson (auth.) – Pedro Antonio González-Calero – Marco Antonio Gómez-Martín (eds.)»
اطلاعات کتاب هوش مصنوعی برای بازی های رایانه ای
موضوع اصلی: کامپیوتر – هوش مصنوعی (AI)
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag New York
نویسنده: Vadim Bulitko – Yngvi Björnsson (auth.) – Pedro Antonio González-Calero – Marco Antonio Gómez-Martín (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 200 / 214
حجم فایل: 2.85 مگابایت
کد کتاب: 144198187X , 9781441981875
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب هوش مصنوعی برای بازی های رایانه ای
تکنیکهایی که برای هوش مصنوعی (AI) در بازیهای ویدیویی تجاری استفاده میشوند، هنوز با آخرین هنر در دانشگاهها فاصله دارند، اما گرافیک در بازیهای ویدیویی به کیفیت واقعی عکس و چندگانه نزدیک میشود. -معماری پردازندهها در پلتفرمهای بازیهای رایانهای و کنسولها متداول شده است، هوش مصنوعی پیشرفته در کانون توجه صنعت بازیهای ویدیویی قرار میگیرد و بهعنوان چیز بزرگ بعدی برای ارتقای تجربه بازیکن. “هوش مصنوعی برای بازی ها” برخی از مرتبط ترین نتایج را از دانشگاه در زمینه هوش مصنوعی برای بازی ها جمع آوری می کند. انتخاب مشارکتها به سمت کارهای سختگیرانه و مبتنی بر تئوری است که با نمونههای اولیه توسعهیافته نیز پشتیبانی میشود، که باید راه را برای ادغام تکنیکهای هوش مصنوعی دانشگاهی در بازیهای سرگرمی الکترونیکی پیشرفته هموار کند. فصلهای کتاب حوزههای مختلف مرتبط با هوش مصنوعی در بازیهای تجاری را پوشش میدهند:
- الگوریتمهای جستجوی اکتشافی بیدرنگ که مشکل مقیاسپذیری تکنیکهای A* را کاهش میدهند
- ابزارهای تألیفی که تسهیل ساختن نرم افزارهای کنترل رفتار توسط طراحان بازی (معمولاً غیر برنامه نویسان)
- الگوریتم هایی برای یادگیری خودکار یا نیمه خودکار رفتار پیچیده از آثار ثبت شده بازیکنان انسان
- تکنیک هایی که سعی می کنند با تطبیق پویا بازی با تعامل بازیکن، بهترین تجربه ممکن را ارائه دهید
«هوش مصنوعی برای بازیها» برای محققان و مهندسان شاغل در صنعت بازی خواندنی ضروری است. نتایج کلیدی حاصل از تحقیقات کاربردی در 10 سال گذشته در مورد هوش مصنوعی در اینجا جمع آوری شده است تا یک کار مرجع برای دانشگاه و صنعت ارائه شود که به بستن شکاف بین هر دو جهان کمک می کند.
Techniques used for Artificial Intelligence (AI) in commercial video games are still far from state-of-the art in Academia, but with graphics in video games coming close to photo realistic quality, and multi-processor architectures getting common in console and PC game platforms, sophisticated AI is getting into the focus of the video game industry as the next big thing for enhancing the player experience. “Artificial Intelligence for Games” collects some of the most relevant results from Academia in the area of Artificial Intelligence for games. The selection of contributions has been biased towards rigorous and theoretically grounded work that is also supported with developed prototypes, which should pave the way for the integration of academic AI techniques into state-of-the-art electronic entertainment games. The chapters in the book cover different areas relevant to AI in commercial games:
- Real-time heuristic search algorithms that alleviate the scalability problem of A* techniques
- Authoring tools that facilitate the construction by game designers (typically non-programmers) of behavior controlling software
- Algorithms for automatically or semi-automatically learning complex behavior from recorded traces of human players
- Techniques that try to deliver the best possible experience by dynamically adapting the game to the player interaction
“Artificial Intelligence for Games ” is a must-read for researchers and practicing engineers in the game industry. Key results from applied research on AI within the last 10 years have been collected here to provide a reference work for both Academia and Industry that will help to close the gap between both worlds.
دانلود کتاب «هوش مصنوعی برای بازی های رایانه ای»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.