کامپیوترها

رویکرد معماری به طراحی سطح: ویرایش دوم

Architectural Approach to Level Design: Second edition

دانلود کتاب Architectural Approach to Level Design: Second edition (به فارسی: رویکرد معماری به طراحی سطح: ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Christopher W. Totten (Author)»


اطلاعات کتاب رویکرد معماری به طراحی سطح: ویرایش دوم

موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters/CRC Press

نویسنده: Christopher W. Totten (Author)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 627

حجم فایل: 295.23 مگابایت

کد کتاب: 1351116274 , 9781351116305

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب رویکرد معماری به طراحی سطح: ویرایش دوم

نوشته شده توسط یک توسعه دهنده بازی و استاد آموزش دیده در معماری، An Architectural Approach to Level Designیکی از اولین کتاب هایی است که تئوری طراحی معماری و فضایی را با زمینه طراحی سطح ادغام کرده است. اصول طراحی سطح را از طریق زمینه و تاریخ معماری بررسی می کند.

اکنون در ویرایش دوم، An Architectural Approach to Level Designتکنیک ها و تئوری های معماری را برای شما ارائه می دهد تا در کار خودت نویسنده معماری و طراحی سطح را به روش های مختلف به هم متصل می کند که به عناصر عملی نحوه ساخت فضا توسط طراحان و عناصر تجربی چگونگی و چرایی تعامل انسان با آن فضا می پردازد. همچنین به مسائل صنعتی مانند نحوه ساخت سطوح آموزشی جالب و نحوه استفاده از سیستم‌های طراحی سطح کامپیوتری بدون از دست دادن طراحی متمرکز بر بازیکن سطوح دست ساز می‌پردازد. در طول متن، مهارت‌هایی را برای چیدمان فضایی، برانگیختن احساسات از طریق فضای بازی و ایجاد سطوح بهتر از طریق تئوری معماری یاد خواهید گرفت.

ویژگی ها

  • مطالعات موردی را ارائه می‌کند که بینشی در مورد شیوه‌ها، روش‌ها و ابزارهای طراحی سطح مدرن ارائه می‌دهد
  • دیدگاه های طراحان صنعت، توسعه دهندگان بازی مستقل، دانشمندان، روانشناسان و دانشگاهیان را ارائه می دهد
  • کاوش می‌کند که چگونه ساختارهای تاریخی می‌توانند طراحی سطح خوب را به ما بیاموزند
  • <p

  • نشان می دهد که چگونه از فضا برای هدایت یا برانگیختن احساسات بازیکنان استفاده شود
  • شامل تمرین‌های فصلی است که شما را تشویق می‌کند از اصول این فصل در نمونه‌های اولیه دیجیتال، جلسات تست بازی، ماکت‌های کاغذی و مجلات طراحی استفاده کنید

این کتاب با گرد هم آوردن موضوعاتی در طراحی و معماری بازی، به شما کمک می کند تا فضاهای بهتری برای بازی های خود ایجاد کنید. این کتاب مستقل از نرم افزار، ابزارها و تکنیک هایی را مورد بحث قرار می دهد که می توانید در ساخت دنیای تعاملی خود از آنها استفاده کنید.


Written by a game developer and professor trained in architecture, An Architectural Approach to Level Design is one of the first books to integrate architectural and spatial design theory with the field of level design. It explores the principles of level design through the context and history of architecture.

Now in its second edition, An Architectural Approach to Level Design presents architectural techniques and theories for you to use in your own work. The author connects architecture and level design in different ways that address the practical elements of how designers construct space and the experiential elements of how and why humans interact with that space. It also addresses industry issues like how to build interesting tutorial levels and how to use computer-generated level design systems without losing the player-focused design of handmade levels. Throughout the text, you will learn skills for spatial layout, evoking emotion through gamespaces, and creating better levels through architectural theory.

FEATURES

  • Presents case studies that offer insight on modern level design practices, methods, and tools
  • Presents perspectives from industry designers, independent game developers, scientists, psychologists, and academics
  • Explores how historical structures can teach us about good level design
  • Shows how to use space to guide or elicit emotion from players
  • Includes chapter exercises that encourage you to use principles from the chapter in digital prototypes, playtesting sessions, paper mock-ups, and design journals

Bringing together topics in game design and architecture, this book helps you create better spaces for your games. Software independent, the book discusses tools and techniques that you can use in crafting your interactive worlds.

دانلود کتاب «رویکرد معماری به طراحی سطح: ویرایش دوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید