برنامه نويسي

AR و VR با استفاده از WebXR API: ایجاد محتوای فراگیر با WebGL، Three.js و A-Frame را یاد بگیرید

AR and VR Using the WebXR API: Learn to Create Immersive Content with WebGL, Three.js, and A-Frame

دانلود کتاب AR and VR Using the WebXR API: Learn to Create Immersive Content with WebGL, Three.js, and A-Frame (به فارسی: AR و VR با استفاده از WebXR API: ایجاد محتوای فراگیر با WebGL، Three.js و A-Frame را یاد بگیرید) نوشته شده توسط «Rakesh Baruah»


اطلاعات کتاب AR و VR با استفاده از WebXR API: ایجاد محتوای فراگیر با WebGL، Three.js و A-Frame را یاد بگیرید

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Rakesh Baruah

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 341

حجم فایل: 4.27 مگابایت

کد کتاب: 1484263189 , 9781484263181

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب AR و VR با استفاده از WebXR API: ایجاد محتوای فراگیر با WebGL، Three.js و A-Frame را یاد بگیرید

کسب دانش عمیق در توسعه وب همهجانبه برای ایجاد برنامه های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در داخل مرورگرهای وب با استفاده از WebXR API، WebGL، Three.js، و A- قاب. این کتاب مبتنی بر پروژه، محتوای تمرینی و نمونه کارها را برای بهترین استفاده از آنچه آینده محاسبات فضایی و فناوری همهجانبه ارائه می دهد ارائه می دهد.

با شروع تجزیه و تحلیل فنی نحوه عملکرد مرورگرهای وب، این کتاب پوشش می دهد. زبان‌های برنامه‌نویسی مانند WebGL، JavaScript و HTML با درک کامل چرخه حیات WebXR. سپس نحوه کار مرورگرهای وب معاصر در سطح کد را بررسی خواهید کرد و نحوه راه اندازی یک سرور توسعه محلی و استفاده از آن با Visual Studio Code IDE برای ایجاد انیمیشن سه بعدی در زبان برنامه نویسی WebGL را مشاهده خواهید کرد.

با آشنایی با خط لوله رندر وب در محل، می توانید به انتزاعات WebGL مانند کتابخانه جاوا اسکریپت Three.js و چارچوب A-Frame XR موزیلا که از WebXR برای ایجاد جلوه های بصری با کیفیت بالا در پروژه‌های پایانی کتاب، یک جلسه وب واقعیت افزوده برای یک دستگاه تلفن اندرویدی ایجاد می‌کنید و یک صحنه واقعیت مجازی در A-Frame (ساخته شده بر روی Three.js) برای نمایش مؤلفه‌های ضروری WebXR API مربوط به کاربر ایجاد می‌کنید. موقعیت‌یابی و تعامل.

موتورهای بازی به مکانی رایج برای ایجاد محتوای واقعیت ترکیبی تبدیل شده‌اند. با این حال، توسعه‌دهندگانی که علاقه‌ای به یادگیری جریان‌های کاری کاملاً جدید ندارند، ممکن است برای کار در یک رسانه تقریباً جهانی برای همه – وب – مناسب‌تر باشند. AR و VR با استفاده از WebXR API راه را به شما نشان می دهد.

آنچه خواهید آموخت

  • در ایجاد مجازی تسلط پیدا کنید. ویژگی‌های واقعیت و واقعیت افزوده برای صفحه وب
  • برای کار به عنوان یک توسعه‌دهنده وب همهجانبه با مجموعه‌ای از پروژه‌ها در فناوری‌های پرطرفدار آماده شوید
  • مبانی نوشتن سایه‌زن در WebGL را مرور کنید. li>
  • وحدت بین مشتری، سرور و معماری ابر را همانطور که در AR مبتنی بر مکان اعمال می‌شود، تجربه کنید

این کتاب برای چه کسی است

توسعه دهندگان و توسعه دهندگان وب همهجانبه مشتاق که قبلاً با اصول توسعه وب آشنا هستند و می خواهند موضوعاتی مانند محاسبات فضایی، بینایی رایانه، لنگرهای فضایی و رایانش ابری را برای تجربیات اجتماعی چند کاربره بیشتر بررسی کنند.


Gain an in-depth knowledge in immersive web development to create augmented reality (AR) and virtual reality (VR) applications inside web browsers using WebXR API, WebGL, Three.js, and A-Frame. This project-based book will provide the practice and portfolio content to make the most of what the futures of spatial computing and immersive technology have to offer.

Beginning with technical analysis of how web browsers function, the book covers programming languages such as WebGL, JavaScript, and HTML, with an eye on a complete understanding of the WebXR lifecycle. You’ll then explore how contemporary web browsers work at the code level and see how to set up a local development server and use it with the Visual Studio Code IDE to create 3D animation in the WebGL programming language.

With a familiarity of the web-rendering pipeline in place, you’ll venture on to WebGL abstractions such as the Three.js JavaScript library and Mozilla’s A-Frame XR Framework, which use WebXR to create high-end visual effects. In the final projects of the book, you’ll create an augmented reality web session for an Android phone device, and create a VR scene in A-Frame (built on Three.js) to demo essential components of the WebXR API pertaining to user positioning and interaction.

Game engines have become common-place for the creation of mixed reality content. However, developers not interested in learning entirely new workflows may be better suited to work within a medium almost universally open to all—the web; AR and VR Using the WebXR API will show you the way.

What You’ll Learn

  • Master the creation of virtual reality and augmented reality features for web page
  • Prepare to work as an immersive web developer with a portfolio of projects in sought-after technologies
  • Review the fundamentals of writing shaders in WebGL
  • Experience the unity between client, server, and cloud architecture as it applies to location-based AR

Who This Book Is For

Aspiring immersive web developers and developers already familiar with the fundamentals of web development who want to further explore topics such as spatial computing, computer vision, spatial anchors, and cloud-computing for multi-user social experiences.

دانلود کتاب «AR و VR با استفاده از WebXR API: ایجاد محتوای فراگیر با WebGL، Three.js و A-Frame را یاد بگیرید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید