دانلود کتاب Android Games Practical Programming By Example: Quickstart 1 (Volume 1) (به فارسی: برنامه نویسی عملی بازی های اندروید بر اساس مثال: Quickstart 1 (جلد 1)) نوشته شده توسط «Fred Yang»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی عملی بازی های اندروید بر اساس مثال: Quickstart 1 (جلد 1)
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CreateSpace Independent Publishing Platform
نویسنده: Fred Yang
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 140
حجم فایل: 1.57 مگابایت
کد کتاب: 1499514697 , 9781499514698
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی عملی بازی های اندروید بر اساس مثال: Quickstart 1 (جلد 1)
این کتاب راهنمای گام به گام توسعه بازی اندروید را ارائه می دهد که به راحتی می توان آن را با نکات عملی، تصاویر، نمودارها و تصاویر دنبال کرد، از جمله یک پروژه کامل بازی که به تدریج در هر واحد توضیح داده می شود. پس از خواندن کل 7 واحد این کتاب، دانش و تجربه اولیه برای ایجاد بازیهای اندرویدی خیرهکننده را به دست میآورید که میتوانند در Google Play برای شما درآمد کسب کنند و علاقه شما به بازیها را به یک کنسرت تمام وقت تبدیل کنند. همانطور که روی پروژه بازی کار میکنید Raccoon Rob، یک انجمن آنلاین وجود دارد – انجمن Apphex (apphex.com)، اختصاص داده شده به این کتاب که می توانید برای دانلود پروژه های کد، پرسیدن سوالات و جستجوی پشتیبانی فنی، تیم پشتیبانی ما به آن مراجعه کنید. همیشه آنجاست، بنابراین می توانید مستقیماً از انجمن کمک بگیرید. این کتاب چه چیزی را پوشش میدهد؟واحد 1، راهاندازی محیط توسعه، با آموزش نحوه راهاندازی یک محیط توسعه Android در رایانه خود بدون توجه به سیستمعاملی که دارید آغاز میشود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بسته نرم افزاری ابزارهای توسعه دهنده اندروید را نصب کنید و متغیرهای محیط را پیکربندی کنید. در نهایت، مجموعهای از ابزارهای اندروید را معرفی میکنیم که به شما کمک میکنند تا برنامههای خود را اشکال زدایی و نمایه کنید. واحد 2، چارچوب پروژه، در مورد خط داستانی و چارچوب اولین بازی شما Raccoon Rob بحث می کند. میتوانید روشهای بازگشت به تماس چرخه حیات فعالیت را پیادهسازی کنید و از کنترلکنندهها برای تغییر نماها در بازی استفاده کنید. این بخش همچنین به جزئیات نحوه نوشتن رشته اصلی و نمای برنامه شما میپردازد. واحد 3، جن و اشیا، نحوه ایجاد جن، شخصیتهای اصلی، هیولاها و اشیا را توضیح میدهد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه انیمیشن های sprites و اشیاء را با استفاده از برگه های Bitmap پیاده سازی کنید. واحد 4، لایهها و نقشهها، اصول کاشیها، لایهها، نقشهها و فرآیند طراحی که این اصطلاحات را احاطه میکند را بررسی میکند. شما می توانید به راحتی نقشه های بازی را بسازید. این واحد همچنین شما را در مورد نحوه ساخت تابلوی امتیازات و سیستم امتیازدهی در بازی راهنمایی می کند. واحد 5، کنترلهای بازی، پایهها و فرآیند اجرای هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) و همچنین تشخیص برخورد بین اشیا را پوشش میدهد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک D-Pad مجازی روی صفحه بسازید تا شخصیت اصلی را روی نقشه ها حرکت دهید و از نماد جغد برای کنترل وضعیت بازی استفاده کنید. واحد 6، جلوههای صوتی، اصول اولیه جلوههای صوتی و فرآیند اجرای آنها را معرفی میکند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از استخرهای صدای اندروید، صدا و صدا را به بازی ها اضافه کنید، و چگونه با استفاده از پخش کننده های رسانه، موسیقی پس زمینه را به بازی ها اضافه کنید. واحد 7، انتشار بازیها، روند ارسال برنامه را در فروشگاه Google Play توضیح میدهد. این واحد شما را در فرآیند ساخت، آزمایش و انتشار بازیها در فروشگاه Google Play راهنمایی میکند. همچنین نحوه کسب درآمد از بازی های خود را از دو طریق یاد خواهید گرفت: تبلیغ تبلیغات و فروش ویژگی های درون برنامه ای. این کتاب برای چه کسی است؟این کتاب برای برنامه نویسان و هنرمندان مشتاقی است که سعی در ورود سریع به صنعت بازی دارند و به دنبال راهنمای عملی برای شروع پروژه های خود هستند. درک قابل قبولی از جاوا از جمله نحوه نوشتن کلاس ها و مدیریت ساختارهای وراثت اولیه را فرض می کند.
دانلود کتاب «برنامه نویسی عملی بازی های اندروید بر اساس مثال: Quickstart 1 (جلد 1)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.