مهندسی

تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش ویرایش دوم (سری ارتباطات لی)

Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research 2nd Edition (Lea Communication Series)

دانلود کتاب Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research 2nd Edition (Lea Communication Series) (به فارسی: تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش ویرایش دوم (سری ارتباطات لی)) نوشته شده توسط «Daniel Riffe – Stephen Lacy – Frederick G. Fico – »


اطلاعات کتاب تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش ویرایش دوم (سری ارتباطات لی)

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Daniel Riffe – Stephen Lacy – Frederick G. Fico –

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 256 / 247

حجم فایل: 17.28 مگابایت

کد کتاب: 1410613429 , 9781410613424

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش ویرایش دوم (سری ارتباطات لی)

تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش، راهنمای جامع و قابل فهمی برای انجام تحقیقات تحلیل محتوا ارائه می دهد. این یک تعریف رسمی از تحلیل محتوای کمی را ایجاد می کند. آموزش گام به گام طراحی مطالعه تحلیل محتوا را ارائه می دهد. و سوالات تحقیق عمیقی را که در تحلیل محتوا تکرار می شوند، در زمینه هایی مانند اندازه گیری، نمونه گیری، قابلیت اطمینان، تجزیه و تحلیل داده ها، اعتبار و فناوری بررسی می کند. این ویرایش دوم رویکرد مختصر و قابل دسترس نسخه اول را حفظ می کند و در عین حال بحث به روز شده و نمونه های جدید را ارائه می دهد. هدف این منبع این است که تجزیه و تحلیل محتوا را قابل درک کند و یک راهنمای مفید برای محققان تازه کار و با تجربه تولید کند. همراه با مثال‌های دقیق و کاربردی از کاربردهای رایج و کلاسیک، این جلد برای استفاده به عنوان متن اصلی برای درس تحلیل محتوا یا به عنوان متن تکمیلی در دوره‌های روش تحقیق مناسب است. همچنین مرجعی ضروری برای محققان در زمینه های ارتباطات جمعی، علوم سیاسی و سایر علوم اجتماعی و رفتاری است.


Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research provides a comprehensive and comprehensible guide to conducting content analysis research. It establishes a formal definition of quantitative content analysis; gives step-by-step instruction on designing a content analysis study; and explores in depth research questions that recur in content analysis, in such areas as measurement, sampling, reliability, data analysis, validity, and technology. This Second Edition maintains the concise, accessible approach of the first edition while offering an updated discussion and new examples. The goal of this resource is to make content analysis understandable, and to produce a useful guide for novice and experienced researchers alike. Accompanied by detailed, practical examples of current and classic applications, this volume is appropriate for use as a primary text for content analysis coursework, or as a supplemental text in research methods courses. It is also an indispensable reference for researchers in mass communication fields, political science, and other social and behavioral sciences.

دانلود کتاب «تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش ویرایش دوم (سری ارتباطات لی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید