دانلود کتاب Analyzing Media Messages: Using Quantitative Content Analysis in Research 2nd Edition (Lea Communication Series) (به فارسی: تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش ویرایش دوم (سری ارتباطات لی)) نوشته شده توسط «Daniel Riffe – Stephen Lacy – Frederick G. Fico – »
اطلاعات کتاب تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش ویرایش دوم (سری ارتباطات لی)
موضوع اصلی: مهندسی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Daniel Riffe – Stephen Lacy – Frederick G. Fico –
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 256 / 247
حجم فایل: 17.28 مگابایت
کد کتاب: 1410613429 , 9781410613424
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش ویرایش دوم (سری ارتباطات لی)
تجزیه و تحلیل پیام های رسانه ای: استفاده از تحلیل محتوای کمی در پژوهش، راهنمای جامع و قابل فهمی برای انجام تحقیقات تحلیل محتوا ارائه می دهد. این یک تعریف رسمی از تحلیل محتوای کمی را ایجاد می کند. آموزش گام به گام طراحی مطالعه تحلیل محتوا را ارائه می دهد. و سوالات تحقیق عمیقی را که در تحلیل محتوا تکرار می شوند، در زمینه هایی مانند اندازه گیری، نمونه گیری، قابلیت اطمینان، تجزیه و تحلیل داده ها، اعتبار و فناوری بررسی می کند. این ویرایش دوم رویکرد مختصر و قابل دسترس نسخه اول را حفظ می کند و در عین حال بحث به روز شده و نمونه های جدید را ارائه می دهد. هدف این منبع این است که تجزیه و تحلیل محتوا را قابل درک کند و یک راهنمای مفید برای محققان تازه کار و با تجربه تولید کند. همراه با مثالهای دقیق و کاربردی از کاربردهای رایج و کلاسیک، این جلد برای استفاده به عنوان متن اصلی برای درس تحلیل محتوا یا به عنوان متن تکمیلی در دورههای روش تحقیق مناسب است. همچنین مرجعی ضروری برای محققان در زمینه های ارتباطات جمعی، علوم سیاسی و سایر علوم اجتماعی و رفتاری است.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.