دانلود کتاب An Introduction to Computer Graphics and Creative 3-D Environments (به فارسی: مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های خلاقانه سه بعدی) نوشته شده توسط «Barry G. Blundell»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های خلاقانه سه بعدی
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Barry G. Blundell
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 480
حجم کتاب: 11 مگابایت
کد کتاب: 1848000413 , 9781848000414
نوبت چاپ: 1st Edition.
توضیحات کتاب مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های خلاقانه سه بعدی
این کتاب اصول گرافیک کامپیوتری دو بعدی و سه بعدی را معرفی می کند. علاوه بر این، طیف وسیعی از فناوریهای نوظهور و خلاقانه نمایش سهبعدی، از جمله سیستمهای استریوسکوپی، واقعیت مجازی فراگیر، حجمی، متغیر کانونی و موارد دیگر شرح داده شده است.
تعامل یک جنبه حیاتی از گرافیک کامپیوتری مدرن و مسائل است. در مورد تعامل (از جمله بازخورد لمسی) بحث شده است. همراه با کتاب عینک های آناگلیف، استریوسکوپی، و عینک تماشای پولفریچ است. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: – ریاضیات ضروری، – تکنیک های گرافیکی حیاتی دو بعدی و سه بعدی، – ویژگی های کلیدی گرافیک، – خط لوله، – تکنیک های نمایش و تعامل، – نقاط عطف تاریخی مهم.
طراحی شده برای یک متن آموزشی اصلی در سطح کارشناسی باشد، برای دانشآموزان با پیشینههای گسترده قابل دسترسی باشد، تنها یک پایه اولیه در ریاضیات فرض میشود که ریاضیات کلیدی ارائه شده است. فعالیتهای منظم «Over to You» گنجانده شده است، و هر فصل با سؤالات مرور و بحث به پایان میرسد.
This book introduces the fundamentals of 2-D and 3-D computer graphics. Additionally, a range of emerging, creative 3-D display technologies are described, including stereoscopic systems, immersive virtual reality, volumetric, varifocal, and others.
Interaction is a vital aspect of modern computer graphics, and issues concerning interaction (including haptic feedback) are discussed. Included with the book are anaglyph, stereoscopic, and Pulfrich viewing glasses. Topics covered include: – essential mathematics, – vital 2-D and 3-D graphics techniques, – key features of the graphics, – pipeline, – display and interaction techniques, – important historical milestones.
Designed to be a core teaching text at the undergraduate level, accessible to students with wide-ranging backgrounds, only an elementary grounding in mathematics is assumed as key maths is provided. Regular ‘Over to You’ activities are included, and each chapter concludes with review and discussion questions.
دانلود کتاب «مقدمه ای بر گرافیک کامپیوتری و محیط های خلاقانه سه بعدی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.