روزنامه نگاری، رسانه

بازی های واقعیت جایگزین و گیم پلی دیجیتال

Alternate Reality Games and the Cusp of Digital Gameplay

دانلود کتاب Alternate Reality Games and the Cusp of Digital Gameplay (به فارسی: بازی های واقعیت جایگزین و گیم پلی دیجیتال) نوشته شده توسط «Antero Garcia (Editor) – Greg Niemeyer (Editor)»


اطلاعات کتاب بازی های واقعیت جایگزین و گیم پلی دیجیتال

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – روزنامه نگاری، رسانه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Bloomsbury Academic

نویسنده: Antero Garcia (Editor) – Greg Niemeyer (Editor)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 353

حجم فایل: 3.85 مگابایت

کد کتاب: 1501316265 , 9781501316265

توضیحات کتاب بازی های واقعیت جایگزین و گیم پلی دیجیتال

بازی های واقعیت جایگزین (ARGs) آنچه را که بازیکنان به عنوان “واقعی” می فهمند، به چالش می کشند. Alternate Reality Games and the Cusp of Digital Gameplay اولین مجموعه ای است که به بررسی و تعریف امکانات ARG می پردازد. اگرچه نمونه‌های برجسته بیش از دو دهه است که وجود داشته‌اند، اما اخیراً ARG به عنوان یک ژانر بازی دیجیتال منحصر به فرد و بسیار قابل مشاهده مطرح شده است. ARG ها با اتخاذ بسیاری از استراتژی های مشابه بازی های ویدیویی آنلاین، تمایز بین واقعی و تخیلی را محو می کنند.

از آنجایی که ARG ها همچنان یک فضای مهم و مبهم بین گیم پلی دیجیتال و فیزیکی هستند، این حجم تجزیه و تحلیل واضحی از طراحی، اجرا و پیامدهای مطالعات بازی ارائه می دهد. این مشارکت‌ها به سه بخش مجزا تقسیم شده‌اند، شامل گزارش‌های دست اول توسط سازندگان برجسته ARG، تجزیه و تحلیل علمی معنای پشت ARG، و کاوش در مورد چگونگی گسترش ابزارهای دیجیتالی ARG برای تجزیه و تحلیل. این مجموعه با ایجاد تعادل در صدای طراحان، بازیکنان و محققان، چگونگی تغییر سبک بازی واقعیت جایگزین را به شیوه‌های بازی و تعامل ما امروز نشان می‌دهد.


Alternate Reality Games (ARGs) challenge what players understand as “real.” Alternate Reality Games and the Cusp of Digital Gameplay is the first collection to explore and define the possibilities of ARGs. Though prominent examples have existed for more than two decades, only recently have ARGs come to the prominence as a unique and highly visible digital game genre. Adopting many of the same strategies as online video games, ARGs blur the distinction between real and fictional.

With ARGs continuing to be an important and blurred space between digital and physical gameplay, this volume offers clear analysis of game design, implementation, and ramifications for game studies. Divided into three distinct sections, the contributions include first hand accounts by leading ARG creators, scholarly analysis of the meaning behind ARGs, and explorations of how ARGs are extending digital tools for analysis. By balancing the voices of designers, players, and researchers, this collection highlights how the Alternate Reality Game genre is transforming the ways we play and interact today.

دانلود کتاب «بازی های واقعیت جایگزین و گیم پلی دیجیتال»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید