مدیریت

همه حرکات درست: راهنمای ایجاد استراتژی پیشرفت

All the Right Moves: A Guide to Crafting Breakthrough Strategy

دانلود کتاب All the Right Moves: A Guide to Crafting Breakthrough Strategy (به فارسی: همه حرکات درست: راهنمای ایجاد استراتژی پیشرفت) نوشته شده توسط «Constantinos Markides»


اطلاعات کتاب همه حرکات درست: راهنمای ایجاد استراتژی پیشرفت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business Press

نویسنده: Constantinos Markides

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 239

حجم فایل: 1.09 مگابایت

کد کتاب: 0875848338 , 9780875848334

توضیحات کتاب همه حرکات درست: راهنمای ایجاد استراتژی پیشرفت

Constantinos Markides ادعا می کند که جوهر استراتژی تجاری این است که به یک شرکت اجازه می دهد موقعیت استراتژیک منحصر به فردی را در صنعت خود ایجاد کند و از آن بهره برداری کند. برای انجام این کار، شرکت باید بر اساس پاسخ به سه سوال دشوار، انتخاب های واضح و روشنی داشته باشد: چه کسانی را به عنوان مشتریان هدف قرار دهم؟ چه محصولات یا خدماتی را باید به آنها ارائه دهم؟ چگونه باید این کار را به روشی کارآمد انجام دهم؟ هر شرکتی که در ایجاد استراتژی فعالیت می کند باید این سؤالات را مطرح کند، پاسخ های احتمالی را شناسایی کند و سپس انتخاب کند که چه کاری انجام دهد و چه کاری انجام ندهد. هدف باید ارائه ایده هایی باشد که شرکت را از رقبای خود متمایز کند – و در نتیجه موقعیت استراتژیک منحصر به فردی را ایجاد کند. در «همه حرکات درست»، یک کتابچه بسیار کاربردی در مورد مبانی استراتژی، Markides به مدیران کمک می‌کند تا از انتخاب‌های حیاتی که در قلب همه استراتژی‌های نوآورانه قرار دارند، استفاده کنند. مهمتر از آن، مارکیدز استدلال می کند که حتی بهترین استراتژی ها عمر محدودی دارند. ایجاد یک موقعیت استراتژیک منحصر به فرد یا بهبود موقعیت موجود کافی نیست. شرکت‌ها باید به طور مستمر موقعیت‌های استراتژیک جدیدی را ایجاد و مستعمره کنند، که برای بسیاری از شرکت‌های تثبیت‌شده، یک کار دشوار و نه غیرممکن است. Markides توضیح می دهد که چگونه می توان بر موانع نوآوری غلبه کرد تا حتی شرکت های معتبر نیز بتوانند با زیر پا گذاشتن قوانین بازی نوآوری کنند. “همه حرکات درست” نشان می دهد که چگونه تفکر خلاق منجر به نوآوری استراتژیک می شود – “پیشرفت” هایی که استراتژیست های برنده را از هموطنان جدا می کند. مارکیدس به تفکر استراتژیک به عنوان یک فرآیند خلاقانه می پردازد که در آن بررسی یک موضوع از زوایای مختلف اغلب مؤثرتر از جمع آوری داده ها است و آزمایش با ایده های جدید می تواند مؤثرتر از انجام تجزیه و تحلیل علمی زیاد باشد. او سوالات کلیدی را برای خوانندگان مطرح می کند تا آنها را از طریق چارچوبی گام به گام برای توسعه مهارت های تفکر استراتژیک راهنمایی کند. در یک رویکرد تازه و روشن و عملی، “همه حرکات درست” توصیه های ملموسی را برای فکر کردن در مورد انتخاب های دشواری که همه استراتژیست های تجاری باید با آن روبرو شوند ارائه می دهد. این عناصر مهم استراتژی را به یک سیستم آسان برای دنبال کردن برای ایجاد استراتژی‌های موفقیت‌آمیز تجاری امروز و فردا تقطیر می‌کند.


Constantinos Markides contends that the essence of business strategy is to allow a company to create and exploit a unique strategic position in its industry. To do so, the company must make clear and explicit choices based on the answers to three difficult questions: Who should I target as customers? What products or services should I offer them? How should I do this in an efficient way? Any company engaged in strategy making must raise these questions, identify possible answers, and then choose what to do and what not to do. The objective should be to come up with ideas that differentiate the firm from its competitors – and thus stake out a unique strategic position. In “All the Right Moves”, a highly practical handbook on the fundamentals of strategy, Markides helps managers zero in on the critical choices that lie at the heart of all innovative strategies. More important, Markides argues that even the best of strategies have a limited life. It is not enough to develop a unique strategic position or to improve the existing one. Companies must continually create and colonize new strategic positions, a difficult if not impossible task for many established firms. Markides explains how to overcome the obstacles to innovation so that even well-established companies can innovate by breaking the rules of the game. “All the Right Moves” reveals how creative thinking leads to strategic innovation – the ‘breakthroughs’ that separate winning strategists from also-rans. Markides approaches strategic thinking as a creative process in which examining an issue from a variety of angles often proves more productive than merely gathering data, and experimenting with new ideas can be more effective than conducting much scientific analysis. He poses key questions for readers to ask as he guides them through a step-by-step framework for developing their strategic thinking skills. In a refreshingly clear and practical approach, “All the Right Moves” offers concrete advice for thinking through the tough choices that all business strategists must face. It distills the important elements of strategy into an easy-to-follow system for crafting today’s -and tomorrow’s- breakthrough business strategies.

دانلود کتاب «همه حرکات درست: راهنمای ایجاد استراتژی پیشرفت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید