دانلود کتاب Algorithms and Networking for Computer Games (به فارسی: الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای) نوشته شده توسط «Jouni Smed – Harri Hakonen»
اطلاعات کتاب الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای
موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Jouni Smed – Harri Hakonen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 416 / 402
حجم فایل: 12.13 مگابایت
کد کتاب: 1119259762 , 9781119259763
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای
راهنمای ضروری حل مسائل الگوریتمی و شبکه ای در بازی های رایانه ای تجاری، اصلاح شده و توسعه یافته
الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای، ویرایش دوم از دیدگاه دانشمند کامپیوتر نوشته شده است. با ترکیب دانش الگوریتمی و مشکلات مربوط به بازی، رایج ترین مشکلاتی که در برنامه نویسی بازی با آن مواجه می شوند را بررسی می کند.
در بخش اول کتاب الگوریتمهای عملی برای حل موضوعات «کلاسیک» مانند اعداد تصادفی، تولید رویهها، مسابقات، تشکیل گروهها و درختان بازی ارائه شده است. نویسندگان همچنین بر چگونگی یافتن مسیر در، ایجاد زمین و تصمیم گیری در دنیای بازی تمرکز می کنند.
بخش دوم مشکلات مربوط به شبکه را در بازی های رایانه ای معرفی می کند، با تمرکز بر چهار سؤال کلیدی: چگونه پنهان کردن تاخیر ارتباطی ذاتی، نحوه بهترین بهره برداری از منابع محدود شبکه، نحوه مقابله با تقلب و نحوه اندازه گیری داده های آنلاین بازی.
بهطور کامل بازبینی، بهروزرسانی و گسترش یافته است تا منعکسکننده بسیاری از تغییرات تشکیلدهندهای که از زمان نسخه اصلی در صنعت بازیهای تجاری رخ میدهد، این نسخه دوم، مانند نسخه اول، یک منبع به موقع و جامع است که بینش الگوریتمی عمیقتری و گستردهتر را ارائه میکند. پوشش مشکلات شبکه های خاص بازی که معمولاً در کتاب های توسعه بازی با آن مواجه می شوند.
Algorithms and Networking for Computer Games، ویرایش دوم:
راه حل های الگوریتمی را در قالب شبه کد ارائه می دهد که بر این ایده تأکید می کند. پشت راه حل است، و به راحتی می توان آن را به زبان برنامه نویسی انتخابی نوشت
دارای بخشی در پخش کننده مصنوعی، تصمیم گیری، نقشه های تاثیرگذاری، ماشین های حالت محدود، دسته بندی، مجموعه های فازی، و استدلال احتمالی و تولید نویز را دارد.
حاوی درمان عمیق ارتباطات شبکه، از جمله محاسبه مرده، فیلترهای ادراک محلی، پیشگیری از تقلب و معیارهای آنلاین
اکنون شامل 73 الگوریتم آماده برای استفاده است. nd 247 تمرین تصویری
الگوریتمها و شبکهسازی برای بازیهای رایانهای، نسخه دوم منبعی ضروری برای دانشجویان پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است که دروس مرتبط با بازیهای رایانهای را میگذرانند، محققان کارشناسی ارشد در موضوعات مرتبط با بازی، و توسعهدهندگان علاقهمند به تعمیق دانش خود زیربنای نظری بازی های رایانه ای و یادگیری رویکردهای جدید در طراحی و برنامه نویسی بازی.
Algorithms and Networking for Computer Games, Second Edition is written from the perspective of the computer scientist. Combining algorithmic knowledge and game-related problems, it explores the most common problems encountered in game programing.
The first part of the book presents practical algorithms for solving “classical” topics, such as random numbers, procedural generation, tournaments, group formations and game trees. The authors also focus on how to find a path in, create the terrain of, and make decisions in the game world.
The second part introduces networking related problems in computer games, focusing on four key questions: how to hide the inherent communication delay, how to best exploit limited network resources, how to cope with cheating and how to measure the on-line game data.
Thoroughly revised, updated, and expanded to reflect the many constituent changes occurring in the commercial gaming industry since the original, this Second Edition, like the first, is a timely, comprehensive resource offering deeper algorithmic insight and more extensive coverage of game-specific networking problems than ordinarily encountered in game development books.
Algorithms and Networking for Computer Games, Second Edition:
Provides algorithmic solutions in pseudo-code format, which emphasises the idea behind the solution, and can easily be written into a programming language of choice
Features a section on the Synthetic player, covering decision-making, influence maps, finite-state machines, flocking, fuzzy sets, and probabilistic reasoning and noise generation
Contains in-depth treatment of network communication, including dead-reckoning, local perception filters, cheating prevention and on-line metrics
Now includes 73 ready-to-use algorithms and 247 illustrative exercises
Algorithms and Networking for Computer Games, Second Edition is a must-have resource for advanced undergraduate and graduate students taking computer game related courses, postgraduate researchers in game-related topics, and developers interested in deepening their knowledge of the theoretical underpinnings of computer games and in learning new approaches to game design and programming.
دانلود کتاب «الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.