شبکه: اینترنت

الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای

Algorithms and Networking for Computer Games

دانلود کتاب Algorithms and Networking for Computer Games (به فارسی: الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای) نوشته شده توسط «Jouni Smed – Harri Hakonen»


اطلاعات کتاب الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای

موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Jouni Smed – Harri Hakonen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 290

حجم فایل: 2.95 مگابایت

کد کتاب: 0470018127 , 9780470018125

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای

من یک دوره دانشگاهی در مورد برنامه نویسی بازی های شبکه تدریس می کنم و این احتمالاً بهترین منبعی است که تاکنون در این زمینه دیده ام. فقط چند فصل آخر به طور خاص به برنامه نویسی شبکه می پردازد، اما بسیار خوب هستند و بسیاری از مسائل اصلی بازی های شبکه را پوشش می دهند. برخی از موضوعات شامل پرداختن به تاخیر از طریق محاسبه مرده و اسپلاین، فیلترهای ادراک محلی، فیلترهای ناحیه مورد علاقه، و همچنین برخی اطلاعات در مورد تقلب و نحوه برخورد با آن است.

این کتاب مطلقاً برای کسی نیست که تازه با برنامه نویسی شبکه یا برنامه نویسی به طور کلی شروع کرده است. من این را برای کسانی که اصول شبکه و استفاده از سوکت ها را می دانند و یک برنامه نویس نسبتا قوی C/C++ هستند و علاقه مند به توسعه بازی های شبکه نسبتا ساده هستند توصیه می کنم. توسعه‌دهندگان بی‌تجربه‌تر احتمالاً اگر کسی را داشته باشند که بتواند به شفاف‌سازی و توضیح مفاهیم کمک کند، از این کتاب سود خواهند برد.


I teach a college course on network game programming and this is probably the best resource that I’ve yet seen on the subject. Only the last few chapters specifically deal with network programming however they are extremely good and cover a lot of the core issues with network gaming. Some of the topics include dealing with lag via dead reckoning and splines, local perception filters, area of interest filters, as well as some information on cheating and how to deal with it.

This book is absolutely NOT for someone just starting out with network programming or programming in general; I would recommend this for someone who knows the fundamentals of networking and using sockets and is a fairly strong C/C++ programmer and is interested in developing moderately simple network games. More inexperienced developers will probably benefit from this book if they have someone who can help clarify and explain the concepts.

دانلود کتاب «الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید