شبکه: اینترنت

الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای

Algorithms and Networking for Computer Games

دانلود کتاب Algorithms and Networking for Computer Games (به فارسی: الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای) نوشته شده توسط «Jouni Smed – Harri Hakonen»


اطلاعات کتاب الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای

موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Jouni Smed – Harri Hakonen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 289

حجم فایل: 2.81 مگابایت

کد کتاب: 0470018127 , 9780470018125

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای

الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای یک راهنمای ضروری برای حل مسائل الگوریتمی و شبکه ای بازی های رایانه ای تجاری مدرن است که از دیدگاه یک دانشمند کامپیوتر نوشته شده است. نویسندگان با ترکیب دانش الگوریتمی و مشکلات مربوط به بازی، تمام مشکلات رایجی که در برنامه نویسی بازی با آن مواجه می شوند را مورد بحث قرار می دهند. بخش اول این کتاب به مسائل الگوریتمی با ارائه نحوه حل عملی آنها می پردازد. علاوه بر موضوعات “کلاسیک” مانند اعداد تصادفی، مسابقات و درختان بازی، نویسندگان بر چگونگی یافتن مسیر در، ایجاد زمین و تصمیم گیری در دنیای بازی تمرکز می کنند. بخش دوم مشکلات مربوط به شبکه را در بازی‌های رایانه‌ای معرفی می‌کند و بر سه سؤال کلیدی تمرکز می‌کند: چگونه تاخیر ارتباطی ذاتی را پنهان کنیم، چگونه از منابع محدود شبکه استفاده کنیم و چگونه با تقلب کنار بیاییم. الگوریتم‌ها و شبکه‌سازی برای بازی‌های رایانه‌ای منبع جامعی را ارائه می‌دهد که بینش الگوریتمی عمیق‌تری را در مورد برنامه‌نویسی بازی ارائه می‌دهد و ملاحظات شبکه خاص بازی را توضیح می‌دهد. در ادامه مطلب بخوانید… * راه حل های الگوریتمی در قالب کد شبه، که نه تنها بر ایده پشت راه حل تأکید می کند، بلکه می تواند به راحتی در زبان برنامه نویسی مورد نظر شما نیز نوشته شود. * بخشی در پخش کننده مصنوعی که تصمیم گیری، نقشه های تاثیرگذاری، ماشین های حالت محدود، گله، مجموعه های فازی و استدلال احتمالی را پوشش می دهد. * درمان عمیق ارتباطات شبکه از جمله محاسبه مرده، فیلترهای ادراک محلی و پیشگیری از تقلب. * 51 الگوریتم آماده برای استفاده و 178 تمرین گویا. الگوریتم‌ها و شبکه‌سازی برای بازی‌های رایانه‌ای متنی است که برای دانشجویان پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دوره‌های مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای، محققان کارشناسی ارشد در موضوعات مرتبط با بازی و توسعه‌دهندگان بازی علاقه‌مند به رویکردهای جدید و پیشینه نظری بازی‌ها، متنی ضروری است.


Algorithms and Networking for Computer Games is an essential guide to solving the algorithmic and networking problems of modern commercial computer games, written from the perspective of a computer scientist. Combining algorithmic knowledge and game-related problems, the authors discuss all the common difficulties encountered in game programming. The first part of the book tackles algorithmic problems by presenting how they can be solved practically. As well as”classical” topics such as random numbers, tournaments and game trees, the authors focus on how to find a path in, create the terrain of, and make decisions in the game world. Part two introduces networking related problems in computer games and focuses on three key questions: how to hide the inherent communication delay, how to utilize limited network resources, and how to cope with cheating. Algorithms and Networking for Computer Games provides a comprehensiveresource that offers deeper algorithmic insight into game programming and explains game-specific network considerations. Read on for… * Algorithmic solutions in pseudo code format, which not only emphasizes the idea behind the solution, but also can easily be written into the programming language of your choice. * A section on the Synthetic player, covering decision-making, influence maps, finite-state machines, flocking, fuzzy sets and probabilistic reasoning. * In-depth treatment of network communication including dead reckoning, local perception filters and cheating prevention. * 51 ready-to-use algorithms and 178 illustrative exercises. Algorithms and Networking for Computer Games is a must-read text for advanced undergraduate and graduate students on computer game-related courses, postgraduate researchers in game-related topics, and game developersinterested in new approaches and the theoretical background to games.

دانلود کتاب «الگوریتم ها و شبکه سازی برای بازی های رایانه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید