بازاریابی: تبلیغات

پذیرش خدمات پرداخت دیجیتال: یک مطالعه تجربی با استفاده از مثال پرداخت موبایلی از طریق گوشی هوشمند در خرده فروشی ثابت

Akzeptanz von digitalen Zahlungsdienstleistungen: Eine empirische Untersuchung am Beispiel von Mobile Payment mittels Smartphone im stationären Handel

دانلود کتاب Akzeptanz von digitalen Zahlungsdienstleistungen: Eine empirische Untersuchung am Beispiel von Mobile Payment mittels Smartphone im stationären Handel (به فارسی: پذیرش خدمات پرداخت دیجیتال: یک مطالعه تجربی با استفاده از مثال پرداخت موبایلی از طریق گوشی هوشمند در خرده فروشی ثابت) نوشته شده توسط «Michael Ginner (auth.)»


اطلاعات کتاب پذیرش خدمات پرداخت دیجیتال: یک مطالعه تجربی با استفاده از مثال پرداخت موبایلی از طریق گوشی هوشمند در خرده فروشی ثابت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Gabler Verlag

نویسنده: Michael Ginner (auth.)

زبان: german

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 411

حجم فایل: 4.31 مگابایت

کد کتاب: 3658197064 , 9783658197063

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب پذیرش خدمات پرداخت دیجیتال: یک مطالعه تجربی با استفاده از مثال پرداخت موبایلی از طریق گوشی هوشمند در خرده فروشی ثابت

این کتاب برگرفته از مغایرت بین ارزیابی‌های کارشناسان و وضعیت فعلی بازار پرداخت موبایلی، با هدف شناسایی عوامل مرکزی پذیرش پرداخت تلفن همراه از دیدگاه کاربران بالقوه است. این مطالعه بر روی بررسی پذیرش نمایندگان پارلمان با استفاده از تلفن های هوشمند در خرده فروشی آجر و ملات تمرکز دارد. گوشی هوشمند u. a. توسط فدراسیون بانکداری اروپا به عنوان رسانه مرکزی در زمینه بانکداری دیجیتال طبقه بندی شده است. با این حال، نرخ‌های پایین استفاده برای پرداخت تلفن همراه به طور کلی و به ویژه برای پرداخت تلفن همراه در خرده‌فروشی‌های آجری تصویر متفاوتی را نشان می‌دهد.


Abgeleitet aus der Diskrepanz zwischen den Einschätzungen von Expertinnen und Experten und der aktuellen Situation am Mobile Payment Markt zielt dieses Buch auf die Identifikation der zentralen Faktoren der Mobile Payment Akzeptanz aus der Sicht potentieller Nutzerinnen und Nutzer ab. Die Untersuchung fokussiert auf die Erforschung der Akzeptanz von MP mittels Smartphone im stationären Handel. Das Smartphone wird u. a. von der European Banking Federation als das zentrale Medium im Bereich Digital Banking eingeordnet. Geringe Nutzungsraten bei Mobile Payment im Allgemeinen und vor allem bei Mobile Payment im stationären Handel zeichnen allerdings ein anderes Bild.

دانلود کتاب «پذیرش خدمات پرداخت دیجیتال: یک مطالعه تجربی با استفاده از مثال پرداخت موبایلی از طریق گوشی هوشمند در خرده فروشی ثابت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید