سیاست

کمک به تجارت و توسعه

Aid for Trade and Development

دانلود کتاب Aid for Trade and Development (به فارسی: کمک به تجارت و توسعه) نوشته شده توسط «Dominique Njinkeu – Hugo Cameron»


اطلاعات کتاب کمک به تجارت و توسعه

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – دولت و سیاست

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Dominique Njinkeu – Hugo Cameron

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 448 / 456

حجم فایل: 2.01 مگابایت

کد کتاب: 0521889510 , 9780521889513

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب کمک به تجارت و توسعه

پس از تعامل سازمان تجارت جهانی با کمک برای تجارت، این کتاب طیفی از دیدگاه‌ها را پیرامون این موضوع نوظهور گرد هم می‌آورد. مجموعه مقالات این مجلد، بسیاری از ایده‌هایی را ارائه می‌کند که از طریق تحقیقات انجام شده توسط حقوقدانان و اقتصاددانان بین‌المللی علیه فقر (ILEAP) از سال 2005 انجام شده است و در نظر گرفته شده است که مبنایی برای مطالعه بیشتر فراهم کند. از آنجایی که بسیاری از کمک ها به تجارت تا به امروز از شمال بوده است، این کتاب به دنبال این است که با ارسال صداها و تجربیات جنوب، بحث را عمیق تر کند. این کتاب سیر تکامل Aid for Trade را از آغاز آن دنبال می‌کند و معماری جهانی، روش‌ها و هزینه‌های مرتبط با اجرای آن را بررسی می‌کند. این کتاب با تکیه بر درس‌هایی از تجربیات ملی و منطقه‌ای، راه‌هایی را بررسی می‌کند که در آن کمک برای تجارت می‌تواند هم به جلو حرکت کند و هم به ابزاری واقعی برای کاهش فقر در کشورهای ذینفع تبدیل شود.


Following in the wake of the World Trade Organization’s engagement with Aid for Trade, this book brings together a range of perspectives around this emerging issue. The collection of articles in this volume presents many of the ideas elaborated through research conducted by International Lawyers and Economists Against Poverty (ILEAP) since 2005 and is intended to provide a basis for further study. Since many of the contributions on aid for trade to date have come from the North, the book looks to deepen the debate by forwarding voices and experiences from the South. The book traces the evolution of Aid for Trade from its beginnings and examines the global architecture, modalities, and costs associated with its implementation. Drawing on lessons from national and regional experiences, this book further explores ways in which Aid for Trade can both move forward and become a real tool for poverty reduction in beneficiary countries.

دانلود کتاب «کمک به تجارت و توسعه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید