برنامه نويسي

برنامه نویسی موتور بازی هوش مصنوعی

AI Game Engine Programming

دانلود کتاب AI Game Engine Programming (به فارسی: برنامه نویسی موتور بازی هوش مصنوعی) نوشته شده توسط «Brian Schwab»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی موتور بازی هوش مصنوعی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Charles River Media

نویسنده: Brian Schwab

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 741

حجم فایل: 6.02 مگابایت

کد کتاب: 1584505729 , 9781584505723

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب برنامه نویسی موتور بازی هوش مصنوعی

به‌روزرسانی کاملاً اصلاح‌شده نسخه اول، «برنامه‌نویسی موتور بازی AI، نسخه دوم» ابزارها و اطلاعاتی را در اختیار توسعه‌دهندگان بازی قرار می‌دهد که برای ایجاد موتورهای هوش مصنوعی بازی مدرن نیاز دارند. این کتاب که چهار عنصر اصلی هوش مصنوعی بازی را پوشش می‌دهد، شما را از نظریه به توسعه واقعی بازی می‌برد و از بحث صرف در مورد چگونگی استفاده از یک تکنیک فراتر می‌رود. با تعریف روشنی از هوش مصنوعی بازی، اصطلاحات رایج، مفاهیم اساسی هوش مصنوعی را یاد خواهید گرفت و بخش های مختلف موتور هوش مصنوعی بازی را بررسی خواهید کرد. سپس نگاهی به ملاحظات طراحی هوش مصنوعی، راه‌حل‌ها، و حتی مشکلات رایج ژانر به ژانر بیندازید، که اکثر ژانرهای بازی مدرن را پوشش می‌دهد و نمونه‌های عینی هوش مصنوعی مورد استفاده در بازی‌های تجاری واقعی را بررسی می‌کند. در نهایت، پیاده سازی کد واقعی برای هر تکنیک هوش مصنوعی ارائه شده را، هم به صورت اسکلتی و هم به عنوان بخشی از یک مثال واقعی، مطالعه خواهید کرد تا یاد بگیرید که چگونه در یک موتور بازی واقعی کار می کند و چگونه می توان آن را در آینده بهینه کرد. «برنامه‌نویسی موتور بازی AI، نسخه دوم» که برای توسعه‌دهندگان بازی با تجربه با دانش C++، ساختارهای داده و برنامه‌نویسی شی گرا نوشته شده است، دانش و مهارت‌های هوش مصنوعی شما را از ابتدا تا انتها گسترش می‌دهد.


A fully revised update to the first edition, “AI Game Engine Programming, Second Edition” provides game developers with the tools and information they need to create modern game AI engines. Covering the four principle elements of game artificial intelligence, the book takes you from theory to actual game development, going beyond merely discussing how a technique might be used. Beginning with a clear definition of game AI, you’ll learn common terminology, the underlying concepts of AI, and you’ll explore the different parts of the game AI engine. You’ll then take a look at AI design considerations, solutions, and even common pitfalls genre-by-genre, covering the majority of modern game genres and examining concrete examples of AI used in actual commercial games. Finally, you’ll study actual code implementations for each AI technique presented, both in skeletal form and as part of a real-world example, to learn how it works in an actual game engine and how it can be optimized in the future. Written for experienced game developers with a working knowledge of C++, data structures, and object oriented programming, “AI Game Engine Programming, Second Edition” will expand your AI knowledge and skills from start to finish.

دانلود کتاب «برنامه نویسی موتور بازی هوش مصنوعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید