دانلود کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC/TADA 2015, Istanbul, Turkey, May 4, 2015, and AMEC/TADA 2016, New York, NY, USA, July 10, 2016, Revised Selected Papers (به فارسی: تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC/TADA 2015، استانبول، ترکیه، 4 می 2015، و AMEC/TADA 2016، نیویورک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا، 10 جولای 2016، مقالات منتخب اصلاح شده) نوشته شده توسط «Sofia Ceppi – Esther David – Chen Hajaj – Valentin Robu – Ioannis A. Vetsikas (eds.)»
اطلاعات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC/TADA 2015، استانبول، ترکیه، 4 می 2015، و AMEC/TADA 2016، نیویورک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا، 10 جولای 2016، مقالات منتخب اصلاح شده
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Sofia Ceppi – Esther David – Chen Hajaj – Valentin Robu – Ioannis A. Vetsikas (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 166
حجم فایل: 13.74 مگابایت
کد کتاب: 331954229X , 9783319542294
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC/TADA 2015، استانبول، ترکیه، 4 می 2015، و AMEC/TADA 2016، نیویورک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا، 10 جولای 2016، مقالات منتخب اصلاح شده
این کتاب شامل مقالات منتخب اصلاح شده از هفدهمین و هجدهمین کارگاه بین المللی تجارت الکترونیک با واسطه، AMEC TADA 2015 و 2016 است که در استانبول، ترکیه، در ماه می 2015 و در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا، در جولای 2016.
10 مقاله ارائه شده در این جلد با دقت بررسی و برای گنجاندن در کتاب انتخاب شدند. هدف هر دو کارگاه ارائه مقطعی از وضعیت هنر در بازارهای الکترونیکی خودکار و تشویق کار نظری و تجربی است که هم با سطح عامل فردی و هم با سطح سیستم سروکار دارد. با توجه به گستردگی موضوعات پژوهشی در این زمینه، گستره موضوعاتی که در این مقالات به آن پرداخته شده است به نسبت گسترده است. آنها از مقالاتی که مسائل تئوری را مطالعه می کنند، مربوط به طراحی پروتکل های تعامل و بازارها، تا طراحی و تجزیه و تحلیل استراتژی های معاملاتی خودکار مورد استفاده توسط نمایندگان منفرد – که اغلب به عنوان بخشی از ورود به یکی از مسیرهای تجارت توسعه می یابند، را شامل می شود. مسابقه نمایندگان.
This book constitutes revised selected papers from the 17th and 18th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC TADA 2015 and 2016, which took place in Istanbul, Turkey, in May 2015, and in New York City, USA, in July 2016.
The 10 papers presented in this volume were carefully reviewed and selected for inclusion in the book. Both workshops aim to present a cross-section of the state of the art in automated electronic markets and encourage theoretical and empirical work that deals with both the individual agent level as well as the system level. Given the breadth of research topics in this field, the range of topics addressed in these papers is correspondingly broad. They range from papers that study theoretical issues, related to the design of interaction protocols and marketplaces, to the design and analysis of automated trading strategies used by individual agents – which are often developed as part of an entry to one of the tracks of the Trading Agents Competition.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.