کامپیوترها

تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی‌ها و مکانیسم‌های معاملاتی برای بازارهای الکترونیک: AMEC 2013، سنت پل، MN، ایالات متحده، 6 می 2013، TADA 2013، Bellevue، WA، ایالات متحده آمریکا، 15 جولای 2013، و AMEC و TADA 2014، پاریس، فرانسه، می 2014، ، 2014، اصلاح شده S

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2013, Saint Paul, MN, USA, May 6, 2013, TADA 2013, Bellevue, WA, USA, July 15, 2013, and AMEC and TADA 2014, Paris, France, May 5, 2014, Revised S

دانلود کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2013, Saint Paul, MN, USA, May 6, 2013, TADA 2013, Bellevue, WA, USA, July 15, 2013, and AMEC and TADA 2014, Paris, France, May 5, 2014, Revised S (به فارسی: تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی‌ها و مکانیسم‌های معاملاتی برای بازارهای الکترونیک: AMEC 2013، سنت پل، MN، ایالات متحده، 6 می 2013، TADA 2013، Bellevue، WA، ایالات متحده آمریکا، 15 جولای 2013، و AMEC و TADA 2014، پاریس، فرانسه، می 2014، ، 2014، اصلاح شده S) نوشته شده توسط «Sofia Ceppi – Esther David – Vedran Podobnik – Valentin Robu – Onn Shehory – Sebastian Stein – Ioannis A. Vetsikas (eds.)»


اطلاعات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی‌ها و مکانیسم‌های معاملاتی برای بازارهای الکترونیک: AMEC 2013، سنت پل، MN، ایالات متحده، 6 می 2013، TADA 2013، Bellevue، WA، ایالات متحده آمریکا، 15 جولای 2013، و AMEC و TADA 2014، پاریس، فرانسه، می 2014، ، 2014، اصلاح شده S

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Sofia Ceppi – Esther David – Vedran Podobnik – Valentin Robu – Onn Shehory – Sebastian Stein – Ioannis A. Vetsikas (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 171 / 181

حجم فایل: 11.85 مگابایت

کد کتاب: 3319132172 , 9783319132174

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی‌ها و مکانیسم‌های معاملاتی برای بازارهای الکترونیک: AMEC 2013، سنت پل، MN، ایالات متحده، 6 می 2013، TADA 2013، Bellevue، WA، ایالات متحده آمریکا، 15 جولای 2013، و AMEC و TADA 2014، پاریس، فرانسه، می 2014، ، 2014، اصلاح شده S

این جلد شامل 12 مقاله کاملاً با داوری و اصلاح شده است که به جزئیات پیشرفت‌های اخیر در تحقیقات در مورد طراحی عوامل تجاری و مکانیسم‌های تجارت الکترونیکی با واسطه‌ی عامل می‌پردازد. آنها در ابتدا در سه رویداد ارائه شدند: کارگاه تجارت الکترونیکی با واسطه (AMEC 2013)، که با AAMAS 2013 در سنت پل، MN، ایالات متحده آمریکا، در می 2013 برگزار شد. کارگاه طراحی و تحلیل عامل بازرگانی (TADA 2013)، که با AAAI 2013 در Bellevue، WA، ایالات متحده آمریکا، در جولای 2013 برگزار شد. و کارگاه مشترک طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجاری (TADA 2014) و تجارت الکترونیکی با واسطه (AMEC 2014)، که با AAMAS 2014 در پاریس، فرانسه، در ماه مه 2014 برگزار شد.

با توجه به گستردگی آن. از میان موضوعات پژوهشی در این زمینه، گستره موضوعاتی که در این مقالات به آن پرداخته شده است به نسبت گسترده است. اینها شامل مطالعه مسائل نظری مربوط به طراحی پروتکل‌های تعامل و بازار است. طراحی و تجزیه و تحلیل استراتژی های معاملات خودکار مورد استفاده توسط نمایندگان فردی؛ و به کارگیری چنین استراتژی هایی، در مواقعی به عنوان بخشی از ورود به رقابت عامل تجاری.


This volume contains 12 thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce. They were originally presented at three events: the Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce (AMEC 2013), co-located with AAMAS 2013 in Saint Paul, MN, USA, in May 2013; the Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2013), co-located with AAAI 2013 in Bellevue, WA, USA, in July 2013; and the Joint Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2014) and Agent-Mediated Electronic Commerce (AMEC 2014), co-located with AAMAS 2014 in Paris, France, in May 2014.

Given the breadth of research topics in this field, the range of topics addressed in these papers is correspondingly broad. These include the study of theoretical issues related to the design of interaction protocols and marketplaces; the design and analysis of automated trading strategies used by individual agents; and the deployment of such strategies, in times as part of an entry to the trading agent competition.

دانلود کتاب «تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی‌ها و مکانیسم‌های معاملاتی برای بازارهای الکترونیک: AMEC 2013، سنت پل، MN، ایالات متحده، 6 می 2013، TADA 2013، Bellevue، WA، ایالات متحده آمریکا، 15 جولای 2013، و AMEC و TADA 2014، پاریس، فرانسه، می 2014، ، 2014، اصلاح شده S»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید