علم علم

پس از آغاز: سفر کیهانی در میان فضا و زمان

After The Beginning: A Cosmic Journey Through Space And Time

دانلود کتاب After The Beginning: A Cosmic Journey Through Space And Time (به فارسی: پس از آغاز: سفر کیهانی در میان فضا و زمان) نوشته شده توسط «Norman K. Glendenning»


اطلاعات کتاب پس از آغاز: سفر کیهانی در میان فضا و زمان

موضوع اصلی: علوم (عمومی)

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: World Scientific Publishing Company

نویسنده: Norman K. Glendenning

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 229

حجم فایل: 40.52 مگابایت

کد کتاب: 1860944477 , 9781860944475

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب پس از آغاز: سفر کیهانی در میان فضا و زمان

در یک درخشش درخشان حدود چهارده میلیارد سال پیش، زمان و ماده در یک لحظه از خلقت متولد شدند. یک جهان بسیار داغ و متراکم شروع به انبساط سریع خود در همه جا کرد و فضایی را ایجاد کرد که در آن فضا وجود نداشت و زمانی در جایی که زمان وجود نداشت. در آتش شدید درست پس از آغاز، سبک‌ترین عناصر جعل شدند و بعداً ابرهای اولیه را تشکیل دادند که در نهایت به کهکشان‌ها، ستاره‌ها و سیارات تبدیل شدند. این تکامل داستانی است که در این کتاب جذاب بیان شده است. در هم تنیده با خط داستان، قطعات کوتاهی از مردان و زنان پیشگامی است که آن شگفتی‌ها را برای ما آشکار کردند.


In a brilliant flash about fourteen billion years ago, time and matter were born in a single instant of creation. An immensely hot and dense universe began its rapid expansion everywhere, creating space where there was no space and time where there was no time. In the intense fire just after the beginning, the lightest elements were forged, later to form primordial clouds that eventually evolved into galaxies, stars, and planets. This evolution is the story told in this fascinating book. Interwoven with the storyline are short pieces on the pioneering men and women who revealed those wonders to us.

دانلود کتاب «پس از آغاز: سفر کیهانی در میان فضا و زمان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید