دانلود کتاب Advertising Media Planning: A Brand Management Approach (به فارسی: برنامه ریزی رسانه تبلیغاتی: رویکرد مدیریت برند) نوشته شده توسط «Larry D. Kelley – Donald W. Jugenheimer – Kim Bartel Sheehan»
اطلاعات کتاب برنامه ریزی رسانه تبلیغاتی: رویکرد مدیریت برند
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Larry D. Kelley – Donald W. Jugenheimer – Kim Bartel Sheehan
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 360 / 361
حجم فایل: 1.83 مگابایت
کد کتاب: 0765640899 , 9780765640895
نوبت چاپ: 4
توضیحات کتاب برنامه ریزی رسانه تبلیغاتی: رویکرد مدیریت برند
برنامهریزی و قرار دادن رسانههای تبلیغاتی یک تجارت چند میلیارد دلاری است که تأثیر مهمی بر اثربخشی تبلیغات دارد. نسخه جدید این متن تحسین شده و به طور گسترده پذیرفته شده، راهنمایی های عملی برای کسانی که برنامه ریزی رسانه را به صورت روزانه انجام می دهند، و همچنین کسانی که در نهایت باید تصمیمات استراتژیک رسانه ای را تایید کنند، ارائه می دهد.
پر از نمونه های برند فعلی، این کتاب برای همه کسانی که در فرآیند تصمیم گیری رسانه ای در هر دو طرف آژانس و مشتری درگیر خواهند شد، «حتماً خواندنی» است. سبک خواندن آسان و قالب منطقی آن، آن را برای پذیرش در کلاس ایدهآل میکند و دانشآموزان از رویکرد زمین به زمین و مثالهای کسبوکار در دنیای واقعی بهرهمند خواهند شد.
چند فصل جدید اضافه شده است. به نسخه چهارم، از جمله:
- تبلیغات بین المللی
- ارزیابی کمپین
- نقش در حال تغییر برنامه ریزی رسانه در آژانس ها، برای دادن زمینه بهتر به خواننده در مورد نقش رسانه در برنامه تبلیغاتی و بازاریابی امروز
- ارزیابی وسایل رسانه ای ، پر از نمونه های به روز
- بازاریابی موتورهای جستجو، و بازنگری کامل فصل آنلاین نمایش تبلیغات برای پرداختن به افزایش تاکید بر رسانه های دیجیتال
- بازی، و بسیاری از نمونه های جدید از آخرین رسانه های دیجیتال با تاکید بر رسانه های اجتماعی و چارچوبی جدید برای تجزیه و تحلیل فعلی و رسانه های اجتماعی آینده
- افزایش پوشش برنامه ریزی ارتباطی
- در ابتدای کتاب به اهمیت استراتژی رسانهای تمرکز کرد
- فصلها را برای رسانههای صوتی و تصویری جدا کنید (بهجای اینکه آنها را با هم در پخش پخش کنید). این امر باعث ایجاد بحث عمیق تری در خصوص رادیو می شود
یک کتابچه راهنمای آنلاین مربی با اسلایدهای پاورپوینت و نمونه سوالات آزمون موجود است. به پذیرندگان.
The planning and placement of advertising media is a multibillion dollar business that critically impacts advertising effectiveness. The new edition of this acclaimed and widely adopted text offers practical guidance for those who practice media planning on a daily basis, as well as those who must ultimately approve strategic media decisions.
Full of current brand examples, the book is a “must-read” for all who will be involved in the media decision process on both the agency and client side. Its easy-to-read style and logical format make it ideal for classroom adoption, and students will benefit from the down-to-earth approach, and real-world business examples.
Several new chapters have been added to the fourth edition, including:
- International advertising
- Campaign evaluation
- The changing role of media planning in agencies, to give the reader a better grounding in the role of media in an advertising and marketing plan today
- Evaluating media vehicles, filled with up-to-date examples
- Search engine marketing, and a thorough revision of the chapter on online display advertising to address the increased emphasis on digital media
- Gaming, and many new examples of the latest digital media with an emphasis on social media, and a new framework for analyzing current and future social media
- Increased coverage of communication planning
- Added focus on the importance of media strategy early on in the book
- Separate chapters for video and audio media (instead of lumping them together in broadcast). This creates a more in-depth discussion of radio in particular
An online instructor’s manual with PowerPoint slides and sample test questions is available to adopters.
دانلود کتاب «برنامه ریزی رسانه تبلیغاتی: رویکرد مدیریت برند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.