کامپیوترها

توسعه بازی پیشرفته Unity: ساخت بازی های حرفه ای با Unity، C# و Visual Studio

Advanced Unity Game Development: Build Professional Games with Unity, C#, and Visual Studio

دانلود کتاب Advanced Unity Game Development: Build Professional Games with Unity, C#, and Visual Studio (به فارسی: توسعه بازی پیشرفته Unity: ساخت بازی های حرفه ای با Unity، C# و Visual Studio) نوشته شده توسط «Victor G Brusca»


اطلاعات کتاب توسعه بازی پیشرفته Unity: ساخت بازی های حرفه ای با Unity، C# و Visual Studio

موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Victor G Brusca

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

تعداد صفحه: 363

حجم فایل: 5.52 مگابایت

کد کتاب: 148427850X , 9781484278505

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب توسعه بازی پیشرفته Unity: ساخت بازی های حرفه ای با Unity، C# و Visual Studio

با بررسی دقیق یک بازی کامل و حرفه ای ساخته شده با استفاده از Unity، C# و Visual Studio، سفر توسعه بازی Unity خود را شروع کنید. با ساختار کد، ساختار پروژه، متمرکز کردن داده های حالت بازی، مقداردهی اولیه کنترل شده مولفه های اسکریپت، مخالفان هوش مصنوعی، منابع ورودی متعدد، تنظیمات برگزیده پخش کننده، سیستم کامل HUD و منو، موسیقی و جلوه های صوتی، ساختن سطح/ترک، و بیشتر.

نویسنده ویکتور بروسکا شما را در کد، اسکریپت‌ها و ساختار کلی بازی راهنمایی می‌کند و در عین حال به شما نشان می‌دهد که چگونه کد در موتور Unity کار می‌کند تا یک بازی کامل و دقیق را تعریف کنید. این کتاب با شروع مشخصات بازی، کلاس‌های پایه، کلاس‌های تعامل پایه، کلاس‌های تعامل پیشرفته، کلاس‌های کمکی، کلاس‌های ورودی و انتزاع ورودی خام را پوشش می‌دهد. در مرحله بعد، شما وارد سیستم منو می شوید و می بینید که چگونه یک منوی کامل و کامل و HUD در پروژه از طریق بررسی دقیق کد و نمونه های کاری کدگذاری شده و راه اندازی می شود. متعاقباً، بینشی در مورد مدیریت وضعیت بازیکن و بازی به دست خواهید آورد و نویسنده با نشان دادن نحوه حفظ نظم و تمرکز، ساختار مبتنی بر مؤلفه بازی‌های یونیتی را رمزگشایی خواهد کرد. در نهایت، تنظیمات مربوط به ساخت و پروژه را در حین یادگیری تکنیک‌های نمایه و بررسی عملکرد بازی‌های خود مرور می‌کنید و با ساختن یک مسیر مسابقه جدید برای پروژه بازی‌های ارائه شده، همه آن‌ها را به هم گره می‌زنید.

با تکمیل این کتاب، شما از طریق بررسی دقیق یک بازی اتومبیل رانی شناور با استفاده از C#، Unity Coding، Visual Studio، Unity C# Project Management، Unity Environment، Unity Project Management و موارد دیگر تجربه کسب کرده ام.

آنچه خواهید آموخت.

* درک طراحی و اجرای پروژه Unity با توجه به پایه کد و سلسله مراتب صحنه/اشیاء بازی

  • * آموزش پیاده سازی مکانیک بازی متصل به اشیاء بازی صحنه Unity با نمایش های کاری
  • * موضوعات حرفه ای مانند حریفان هوش مصنوعی، تداوم داده ها، سیستم های منو و غیره را مرور کنید و در پروژه گنجانده شده پیاده سازی کنید
  • * با استفاده از مدل های پیش ساخته یک بازی کامل از ابتدا ایجاد کنید. و کدی که در سراسر متن مرور شد

این کتاب کیست برای
خوانندگان با تجربه کدنویسی، درک کلاس‌ها به زبان OOP، و تجربه قوی با استفاده از ویرایشگر Unity. این کد به صورت کلاس به کلاس به تفصیل بررسی و توضیح داده می شود و در عین حال نمای کلی از ساختار کلی پایه کد، پروژه و صحنه ها را نیز ارائه می دهد.


Jump start your Unity game development journey with a detailed review of a complete, professionally built game using Unity, C#, and Visual Studio. Gain invaluable experience with code structure, project structure, centralization of game state data, controlled initialization of script components, AI opponents, multiple input sources, player preferences, a full HUD and menu system, music and sound effects, level/track building, and more.

Author Victor Brusca walks you through the game’s code, scripts, and overall structure, all the while showing you how the code works within the Unity engine to define a complete, refined game. Starting with game specifications, the book covers base classes, basic interaction classes, advanced interaction classes, helper classes, input classes, and abstraction of raw input. Next, you’ll dive into the menu system and see how a full, complete menu and HUD are coded and set up in the project through a detailed review of the code and working examples. Subsequently, you’ll gain insight on player and game state management, and the author will demystify the component-based structure of Unity games by demonstrating how to maintain order and centralization. Lastly, you will review pertinent build and project settings while learning techniques to profile and check the performance of your games, and tie it all together by building a new racetrack for the included game project.

On completing this book, you’ll have gained experience through the detailed review of a hover car racing game using C#, Unity Coding, Visual Studio, Unity C# Project Management, Unity Environment, Unity Project Management and more.

What You Will Learn

* Understand Unity project design and implementation with regard to code base and scene hierarchy/game objects

  • * Learn to implement game mechanics connected to Unity scene game objects with working demonstrations
  • * Review professional topics, such as AI opponents, data persistence, menu systems, etc., and implement in the included project
  • * Create a complete game from ground up using prefab models and the code reviewed throughout the text

Who This Book Is For
Readers with some coding experience, an understanding of classes in an OOP language, and solid experience using the Unity Editor. The code is reviewed and explained in detail on a class-by-class basis while also providing an overview of the overall structure of the code base, project, and scenes.

دانلود کتاب «توسعه بازی پیشرفته Unity: ساخت بازی های حرفه ای با Unity، C# و Visual Studio»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید