دانلود کتاب Advanced Positioning, Flow, and Sentiment Analysis in Commodity Markets: Bridging Fundamental and Technical Analysis (به فارسی: موقعیت یابی پیشرفته، جریان و تحلیل احساسات در بازارهای کالا: تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی پل زدن) نوشته شده توسط «Mark J. S. Keenan»
اطلاعات کتاب موقعیت یابی پیشرفته، جریان و تحلیل احساسات در بازارهای کالا: تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی پل زدن
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – سرمایه گذاری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Mark J. S. Keenan
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 281
حجم فایل: 9.79 مگابایت
کد کتاب: 111960382X , 9781119603825
نوبت چاپ: 2nd
توضیحات کتاب موقعیت یابی پیشرفته، جریان و تحلیل احساسات در بازارهای کالا: تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی پل زدن
در سالهای اخیر، موقعیتیابی به محرک اصلی قیمتهای کالا و عامل اصلی در شکلدهی احساسات و رفتار تبدیل شده است.تحلیل موقعیتیابی، جریان و احساسات پیشرفته در بازارهای کالاتحلیل موقعیتیابی را به عنوان یک حوزه تحقیقاتی تعریف و تثبیت میکند. که چارچوبی قدرتمند برای درک بهتر پویایی قیمت، ریسک، احساسات و رفتار در بازارهای کالا فراهم می کند. بر اساس دادههای موقعیتیابی استاندارد و جنبههای پلسازی تحلیل بنیادی و تکنیکی، این رویکرد بر اساس چگونگی انواع خاصی از الگوهای موقعیتیابی، در زمینه تغییرات متغیرهایی مانند قیمت، ساختار منحنی، عوامل بنیادی مانند موجودی، عوامل فصلی، نرخ ارز، تغییرات است. در محیط کلان اقتصادی و سطوح ریسک و عدم قطعیت در بازار، می توان برای توسعه مدل ها، شاخص ها و تحلیل ها استفاده کرد. اینها منجر به تولید سیگنالهای تجاری قوی میشوند که میتوانند مستقیماً مورد استفاده قرار گیرند یا در انواع مختلف برنامههای تجاری، سرمایهگذاری و مدیریت ریسک ادغام شوند تا عملکرد را افزایش دهند.
این یک تجدید نظر درموقعیتیابی است. تجزیه و تحلیل در بازارهای کالاکه نویسنده خود آن را منتشر کرد و در اوایل سال جاری (ژانویه 2018) در آمازون منتشر شد، و شامل فصلهای جدید و بهروزرسانیهای قابل توجهی برای بسیاری از فصلهای قبلی از کتاب اول خواهد بود. مدلها، شاخصها و مطالعات کتاب اول که بیش از 20 سال از طریق کار پژوهشی نویسنده تدوین شده است، بر اساس دادهها و نتیجهگیری تا پایان سال 2016 بوده است – کتاب جدید تا پایان سال 2018 شامل دادهها خواهد بود. همچنین پیشرفتها و بهبودهای زیادی برای بسیاری از مدلهای قبلی و معرفی مدلها و روشهای جدید و پیشرفته وجود خواهد داشت. تفاوت اصلی با این نسخه جدید این است که همه مدلها، تحلیلها، شاخصها و مطالعات به صورت آنلاین در دسترس خواهند بود و بهطور مداوم در آینده به روز میشوند و وبسایت همراه را به یکی از ویژگیهای کلیدی کتاب تبدیل میکند. تمام گرافیک های کتاب توسط Tableau (که پلتفرم / وب سایت آنلاین را هدایت می کند) بیشتر بهبود یافته و تولید می شود.
This is a revision ofPositioning Analysis in Commodity Markets,which the author self-published and was released on Amazon earlier this year (January 2018), and it will include new chapters and significant updates to many of the previous chapters from the first book. The models, indicators and studies in the first book, which have been developed for over 20 years through the author’s research work, were based on data and conclusions up until the end of 2016 – the new book will include data up until the end of 2018. There will also be numerous enhancements and improvements to many of the previous models and the introduction of new and advanced models and methodologies. A key difference with this new version will be that all models, analysis, indicators and studies will be available online and updated continuously going forward, making the companion website a key feature of the book. All graphics in the book will be further improved and generated by Tableau (which will drive the online platform / website).

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.