کامپیوترها

تئوری سرگرمی برای طراحی بازی

A Theory of Fun for Game Design

دانلود کتاب A Theory of Fun for Game Design (به فارسی: تئوری سرگرمی برای طراحی بازی) نوشته شده توسط «Raph Koster»


اطلاعات کتاب تئوری سرگرمی برای طراحی بازی

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Paraglyph Press

نویسنده: Raph Koster

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 4.39 مگابایت

کد کتاب: 1932111972 , 9781932111972

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تئوری سرگرمی برای طراحی بازی

کتاب «تئوری سرگرمی برای طراحی بازی» روش معمولی شما نیست. این ویژگی یک روش جدید برای آموزش طراحان تعاملی است که چگونه طرح های خود را ایجاد و بهبود بخشند تا بالاترین درجه سرگرمی را در خود جای دهند. همانطور که کتاب نشان می دهد، طراحی برای سرگرمی همه چیز در مورد ساخت محصولات تعاملی مانند بازی ها بسیار سرگرم کننده، جذاب و اعتیاد آور است. رویکرد منحصر به فرد کتاب در ارائه یک رویکرد استوری بورد بسیار بصری همراه با روایتی در مورد هنر و تمرین طراحی برای سرگرمی مطمئناً مورد توجه طراحان بازی و تعاملی خواهد بود، در نگاه اول کتابی است که یک نظریه سرگرمی برای طراحی بازی است. واقعاً الهام بخش و به چالش کشیدن طراحان بازی برای فکر کردن به جدید بود. با این حال، پیام جهانی آن بر طراحان از هر طبقه تأثیر می گذارد. این کتاب جوهر واقعی چیزی را که ما را به جستجوی محصولات و تجربیاتی می‌کشد که واقعاً سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده هستند را به تصویر می‌کشد. نویسنده با استادانه‌ای نظریه جذاب خود را با نشان دادن تعداد طرح‌های کم‌بود به خوانندگان ارائه می‌کند زیرا قابل پیش‌بینی هستند و به اندازه کافی جذاب نیستند. او سپس توضیح می دهد که چگونه طراحان بزرگ از انواع مختلف عناصر به روش های جدید استفاده می کنند تا طرح ها را جذاب تر و جذاب تر کنند. هر کسی که به طراحی علاقه مند باشد از نحوه عملکرد کتاب در دو سطح لذت خواهد برد – به عنوان یک راهنمای الهام بخش سریع برای طراحی بازی، یا به عنوان یک بحث آموزنده که جزئیات تفکر روشنگرانه یک ذهن بزرگ در صنعت بازی را شرح می دهد.


A Theory of Fun for Game Design is not your typical how-to book. It features a novel way of teaching interactive designers how to create and improve their designs to incorporate the highest degree of fun. As the book shows, designing for fun is all about making interactive products like games highly entertaining, engaging, and addictive. The book’s unique approach of providing a highly visual storyboard approach combined with a narrative on the art and practice of designing for fun is sure to be a hit with game and interactive designers, At first glance A Theory of Fun for Game Design is a book that will truly inspire and challenge game designers to think in new was; however, its universal message will influence designers from all walks of life. This book captures the real essence of what drives us to seek out products and experiences that are truly fun and entertaining. The author masterfully presents his engaging theory by showing readers how many designs are lacking because they are predictable and not engaging enough. He then explains how great designers use different types of elements in new ways to make designs more fun and compelling. Anyone who is interested in design will enjoy how the book works on two levels–as a quick inspiration guide to game design, or as an informative discussion that details the insightful thinking from a great mind in the game industry.

دانلود کتاب «تئوری سرگرمی برای طراحی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید