دانلود کتاب A Theory of Fun for Game Design (به فارسی: تئوری سرگرمی برای طراحی بازی) نوشته شده توسط «Raph Koster»
اطلاعات کتاب تئوری سرگرمی برای طراحی بازی
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Paraglyph Press
نویسنده: Raph Koster
زبان: english
فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 256
حجم فایل: 4.39 مگابایت
کد کتاب: 1932111972 , 9781932111972
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تئوری سرگرمی برای طراحی بازی
کتاب «تئوری سرگرمی برای طراحی بازی» روش معمولی شما نیست. این ویژگی یک روش جدید برای آموزش طراحان تعاملی است که چگونه طرح های خود را ایجاد و بهبود بخشند تا بالاترین درجه سرگرمی را در خود جای دهند. همانطور که کتاب نشان می دهد، طراحی برای سرگرمی همه چیز در مورد ساخت محصولات تعاملی مانند بازی ها بسیار سرگرم کننده، جذاب و اعتیاد آور است. رویکرد منحصر به فرد کتاب در ارائه یک رویکرد استوری بورد بسیار بصری همراه با روایتی در مورد هنر و تمرین طراحی برای سرگرمی مطمئناً مورد توجه طراحان بازی و تعاملی خواهد بود، در نگاه اول کتابی است که یک نظریه سرگرمی برای طراحی بازی است. واقعاً الهام بخش و به چالش کشیدن طراحان بازی برای فکر کردن به جدید بود. با این حال، پیام جهانی آن بر طراحان از هر طبقه تأثیر می گذارد. این کتاب جوهر واقعی چیزی را که ما را به جستجوی محصولات و تجربیاتی میکشد که واقعاً سرگرمکننده و سرگرمکننده هستند را به تصویر میکشد. نویسنده با استادانهای نظریه جذاب خود را با نشان دادن تعداد طرحهای کمبود به خوانندگان ارائه میکند زیرا قابل پیشبینی هستند و به اندازه کافی جذاب نیستند. او سپس توضیح می دهد که چگونه طراحان بزرگ از انواع مختلف عناصر به روش های جدید استفاده می کنند تا طرح ها را جذاب تر و جذاب تر کنند. هر کسی که به طراحی علاقه مند باشد از نحوه عملکرد کتاب در دو سطح لذت خواهد برد – به عنوان یک راهنمای الهام بخش سریع برای طراحی بازی، یا به عنوان یک بحث آموزنده که جزئیات تفکر روشنگرانه یک ذهن بزرگ در صنعت بازی را شرح می دهد.
دانلود کتاب «تئوری سرگرمی برای طراحی بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.