بازاریابی: تبلیغات

راهنمای سازنده برای داستان سرایی ترانس مدیا: چگونه مخاطبان را در چندین پلتفرم مجذوب و جذب کنیم

A Creator’s Guide to Transmedia Storytelling: How to Captivate and Engage Audiences Across Multiple Platforms

دانلود کتاب A Creator’s Guide to Transmedia Storytelling: How to Captivate and Engage Audiences Across Multiple Platforms (به فارسی: راهنمای سازنده برای داستان سرایی ترانس مدیا: چگونه مخاطبان را در چندین پلتفرم مجذوب و جذب کنیم) نوشته شده توسط «Andrea Phillips»


اطلاعات کتاب راهنمای سازنده برای داستان سرایی ترانس مدیا: چگونه مخاطبان را در چندین پلتفرم مجذوب و جذب کنیم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill Education

نویسنده: Andrea Phillips

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 288

حجم فایل: 4.65 مگابایت

کد کتاب: 0071791523 , 9780071791526

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب راهنمای سازنده برای داستان سرایی ترانس مدیا: چگونه مخاطبان را در چندین پلتفرم مجذوب و جذب کنیم

نخستین راهنمای راهبرد برای داستان سرایی ترانس مدیا

«کتاب فیلیپس ابزاری قدرتمند برای هر کسی است که می‌خواهد برای خود در جهان شغلی ایجاد کند. انتقال رسانه از طریق راهنمایی‌های او، خواننده می‌تواند اصول تران‌مدیا و قدرتی که می‌تواند در هنگام استفاده با داستانی جذاب و قوی داشته باشد، درک کند.”
-دیوید گیل، معاون اجرایی MTV Cross Media</b

“داستان سرایی ترانس مدیا یک عرصه جدید جسورانه و مهیج برای خلاقیت و نوآوری است… آندریا فیلیپس راهنمای قانع کننده، متفکرانه و روشنی را برای نسل بعدی سازندگان در این رسانه ارائه می دهد. او راز زدایی می کند. پردازش کنید و ثابت می کند که شما نیز می توانید این کار را انجام دهید و بخشی از آینده داستان سرایی باشید.”
-میشل ساتر، مدیر موسس، برنامه فیلم بلند موسسه ساندنس

“یک آغازگر عالی و منصفانه و بررسی زیربناها و تکنیک های در حال تکامل سریع پشت روایت چند پلتفرمی. آندریا فیلیپس یکی از معدود نویسندگانی است که هم قادر به تمرین و هم به وضوح اصول داستان سرایی ترانس رسانه ای را منتقل می کند. به شدت توصیه می شود!”
-جف گومز، مدیر عامل، Starlight Runner Entertainment

“راهنمای بی معنی برای دنیای مفرح و عجیب و غریب داستان سرایی رسانه ای.”

b>—C. C. Chapman، نویسنده قوانین محتواو چیزهای شگفت انگیز رخ خواهند داد

شامل جلسات پرسش و پاسخ با متخصصان برجسته جهان در داستان سرایی ترانس مدیا

درباره کتاب:

داستان سرایی ترانس مدیا چیست و چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

این کلمه کلیدی برای نسل جدید است – تکنیکی انقلابی برای گفتن داستان در بسترها و قالب های رسانه ای متعدد – و به سرعت در حال تبدیل شدن به استراتژی مورد استفاده برای طیف گسترده ای از مشاغل است. کار در زمینه بازاریابی، سرگرمی یا تبلیغات، داستان سرایی از طریق رسانه ابزاری ضروری برای جذب مردم به دنیای شما است. >؟

اگر می‌خواهید مخاطبان خود را جذب، درگیر و مجذوب خود کنید، به این کتاب نیاز دارید. این کتاب توسط یک خالق ترانس مدیا و طراح مشهور بازی‌های برنده جایزه، به شما نشان می‌دهد که چگونه از ابزارهای بازاریابی مشابهی که توسط شرکت‌های پرطرفدار مانند HBO، دیزنی، فورد، و سونی پیکچرز استفاده می‌شود، با کسری از هزینه استفاده کنید. p>

شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • پلتفرم های مناسب برای داستان خود را انتخاب کنید
  • تصمیم بگیرید که آیا کار خود را انجام دهید یا برون سپاری کنید
  • پیدا کنید و یک تیم سازنده اصلی قوی داشته باشید
  • از مخاطبان خود شخصیتی در داستان خود بسازید
  • بودجه مورد نیاز خود را دریافت کنید—و حتی سود ببرید
  • خود را بسازید حرفه موفقیت آمیز رسانه ای

با این استراتژی های ثابت شده آماده برای رسانه، می آموزید که چگونه محتوای خواندنی، ویدیوهایی که باید حتما ببینید، و باید تولید کنید. از وب‌سایت‌هایی بازدید کنید که تنها با پاسخ دادن، مشارکت و انتشار اخبار بینندگان بزرگ‌تر می‌شوند. با ساختارهایی مانند بازی های واقعیت جایگزین و سایت های شخصیت های تخیلی – یا حتی پلتفرم های «قدیمی» مانند ایمیل و تماس های تلفنی، سر و صدای زیادی ایجاد خواهید کرد. هرچه بیشتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را بیشتر در فرآیند داستان گویی مشارکت دهید، موفق تر خواهید بود.

این آینده نیست. این الان است. این گونه است که داستان خود را بیان می کنید، مخاطبان خود را لمس می کنید و بازی خود را از طریق داستان سرایی ترانس مدیا به سطح بالاتری می برید.


The First How-To Strategy Guide to Transmedia Storytelling

“Phillips’s book is a powerful tool for anyone who wants to make a career for him- or herself within the world of transmedia. Through her guidance, the reader is able to understand the fundamentals of transmedia and the power it can have when used with a compelling and strong story.”
―David Gale, Executive Vice President, MTV Cross Media

“Transmedia storytelling is a bold and exciting new arena for creativity and innovation. . . . Andrea Phillips provides a compelling, thoughtful, and clear guide to a next generation of creators in this medium. She demystifies the process and proves that you, too, can push the envelope and be part of the future of storytelling.”
―Michelle Satter, Founding Director, Sundance Institute Feature Film Program

“An excellent and fair-minded primer and survey of the underpinnings and fast-evolving techniques behind multiplatform narrative. Andrea Phillips is one of a small handful of writers capable of both practicing and clearly conveying the principles of transmedia storytelling. Highly recommended!”
―Jeff Gomez, CEO, Starlight Runner Entertainment

“A no-nonsense guide for the fun-filled and strangely awesome world of transmedia storytelling.”
―C. C. Chapman, coauthor of Content Rules and Amazing Things Will Happen

Includes Q&A sessions with the world’s leading experts in transmedia storytelling

About the Book:

What is transmedia storytelling and what can it do for you?

It’s the buzzword for a new generation―a revolutionary technique for telling stories across multiple media platforms and formats―and it’s rapidly becoming the go-to strategy for a wide variety of businesses. If you work in marketing, entertaining, or advertising, transmedia storytelling is a must-have tool for pulling people into your world.

Why do you need A Creator’s Guide to Transmedia Storytelling?

If you want to attract, engage, and captivate your audience, you need this book. Written by an award-winning transmedia creator and renowned games designer, this book shows you how to utilize the same marketing tools used by heavy-hitters such as HBO, Disney, Ford, and Sony Pictures―at a fraction of the cost.

You’ll learn how to:

  • Choose the right platforms for your story
  • Decide whether to DIY or outsource work
  • Find and keep a strong core production team
  • Make your audience a character in your story
  • Get the funding you need―and even make a profit
  • Forge your own successful transmedia career

With these proven media-ready strategies, you’ll learn how to generate must-read content, must-see videos, and must-visit websites that will only grow bigger as viewers respond, contribute, and spread the word. You’ll create major buzz with structures such as alternate reality games and fictional character sites―or even “old-fashioned” platforms such as email and phone calls. The more you connect to your audience and the more you get them involved in the storytelling process, the more successful you will be.

This isn’t the future. This is now. This is how you tell your story, touch your audience, and take your game to the next level―through transmedia storytelling.

دانلود کتاب «راهنمای سازنده برای داستان سرایی ترانس مدیا: چگونه مخاطبان را در چندین پلتفرم مجذوب و جذب کنیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید