دانلود کتاب A Composer’s Guide to Game Music (به فارسی: راهنمای آهنگساز برای موسیقی بازی) نوشته شده توسط «Winifred Phillips»
اطلاعات کتاب راهنمای آهنگساز برای موسیقی بازی
موضوع اصلی: هنر – موسیقی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The MIT Press
نویسنده: Winifred Phillips
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 288
حجم فایل: 1.69 مگابایت
کد کتاب: 0262026643 , 9780262026642
توضیحات کتاب راهنمای آهنگساز برای موسیقی بازی
برنده مدال طلای جایزه جهانی موسیقی برای یک کتاب استثنایی در زمینه موسیقی · برنده جایزه ملی کتاب عالی Indie · برنده جایزه کتاب غیرداستانی (برنده طلا) · برنده جایزه سالانه موسیقی بازی (بهترین) انتشار)
موسیقی در بازیهای ویدیویی اغلب ترکیب پیچیده و پیچیدهای است که به درگیر کردن بازیکن، تنظیم سرعت بازی و کمک به تعامل کمک میکند. آهنگسازان موسیقی بازیهای ویدیویی باید به مجموعهای از مهارتهای تخصصی که در هنرستان آموزش داده نمیشوند، تسلط داشته باشند، از جمله ایجاد حلقههای خطی، تکههای موسیقی برای تکرار افقی، و قطعات ترکیبی برای استفاده در یک چارچوب مولد. در راهنمای آهنگساز برای موسیقی بازی، وینیفرد فیلیپس – که خود یک آهنگساز برنده جایزه موسیقی بازی های ویدئویی است – یک راهنمای جامع و کاربردی ارائه می دهد که آهنگساز مشتاق بازی های ویدیویی را از کسب مهارت های خلاقانه لازم هدایت می کند. برای درک عملکرد موسیقی در بازی ها برای یافتن کار در این زمینه. ممکن است نوازندگان و آهنگسازان به سمت آهنگسازی موسیقی بازی کشیده شوند، زیرا صنعت بازی یک نیروگاه اقتصادی چند میلیارد دلاری است که اشتغال زا است، اما فیلیپس می نویسد، مهم ترین شرایط برای موسیقیدانی که می خواهد آهنگساز موسیقی بازی شود، عشق به بازی های ویدیویی فیلیپس پوشش مفصلی از موضوعات ضروری، از جمله تجربه موسیقی و آهنگسازی ارائه می دهد. غوطه وری؛ تم های موسیقی؛ ژانرهای موسیقی و بازی؛ جریان کار؛ کار با تیم توسعه؛ موسیقی خطی؛ موسیقی تعاملی، رندر شده و مولد. فناوری صوتی، از میکسر و پری آمپ گرفته تا نرم افزار؛ و راه اندازی یک کسب و کار راهنمای آهنگساز برای موسیقی بازی راهنمایی ضروری برای نوازندگان و آهنگسازانی ارائه می دهد که می خواهند خلاقیت خود را در یک صنعت پویا و در حال رشد به کار گیرند، از هویت موسیقی خود در حین کار در یک زمینه بسیار فنی محافظت کنند، و موسیقی عالی را در درون خود ایجاد کنند. محدودیت های یک رسانه جدید
Music in video games is often a sophisticated, complex composition that serves to engage the player, set the pace of play, and aid interactivity. Composers of video game music must master an array of specialized skills not taught in the conservatory, including the creation of linear loops, music chunks for horizontal resequencing, and compositional fragments for use within a generative framework. In A Composer’s Guide to Game Music, Winifred Phillips — herself an award-winning composer of video game music — provides a comprehensive, practical guide that leads an aspiring video game composer from acquiring the necessary creative skills to understanding the function of music in games to finding work in the field. Musicians and composers may be drawn to game music composition because the game industry is a multibillion-dollar, employment-generating economic powerhouse, but, Phillips writes, the most important qualification for a musician who wants to become a game music composer is a love of video games. Phillips offers detailed coverage of essential topics, including musicianship and composition experience; immersion; musical themes; music and game genres; workflow; working with a development team; linear music; interactive music, both rendered and generative; audio technology, from mixers and preamps to software; and running a business. A Composer’s Guide to Game Music offers indispensable guidance for musicians and composers who want to deploy their creativity in a dynamic and growing industry, protect their musical identities while working in a highly technical field, and create great music within the constraints of a new medium.
دانلود کتاب «راهنمای آهنگساز برای موسیقی بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.