دانلود کتاب Simulating natural phenomena for computer graphics (به فارسی: شبیه سازی پدیده های طبیعی برای گرافیک کامپیوتری) نوشته شده توسط «Fedkiw R.»
اطلاعات کتاب شبیه سازی پدیده های طبیعی برای گرافیک کامپیوتری
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Fedkiw R.
زبان: English
فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 23
حجم کتاب: 1 مگابایت
توضیحات کتاب شبیه سازی پدیده های طبیعی برای گرافیک کامپیوتری
روشهای مجموعه سطح در تعدادی از زمینههای تحقیقاتی از فیزیک محاسباتی گرفته تا بینایی کامپیوتر و گرافیک کامپیوتری محبوبیت پیدا کردهاند. آنها یک نمایش قوی از هندسه را ارائه می دهند که می تواند به صورت دینامیکی با حل معادلات دیفرانسیل جزئی به روشی که توسط جامعه ای از محققان در طی چندین سال تنظیم شده است، تکامل یابد. به طور سنتی، شبیهسازی پدیدههای طبیعی مورد توجه جامعه فیزیک محاسباتی بوده است، اما اخیراً محققان گرافیک کامپیوتری تا حدودی به این روشها علاقهمند شدهاند زیرا آب، دود و آتش عناصر هیجانانگیزی هستند که تقاضای زیادی برای جلوههای ویژه در فیلمهای بلند دارند. اگرچه گرافیک کامپیوتری “مسئله معکوس” بینایی کامپیوتری است و این فصل بیشتر به سنتز می پردازد تا اکتساب، درک کاربرد روش های تنظیم سطح در مسائل فیزیک که انگیزه اختراع آنها بوده است باید محققان بینایی کامپیوتر را قادر سازد تا درک عمیق تری به دست آورند. قدردانی از این روش ها و ریاضیات زیربنایی مرتبط.
دانلود کتاب «شبیه سازی پدیده های طبیعی برای گرافیک کامپیوتری»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)