دانلود کتاب Advertising in Modern and Postmodern Times (Published in association with Theory, Culture & Society) (به فارسی: تبلیغات در دوران مدرن و پست مدرن (منتشر شده در ارتباط با نظریه، فرهنگ و جامعه)) نوشته شده توسط «Dr Pamela Odih»
اطلاعات کتاب تبلیغات در دوران مدرن و پست مدرن (منتشر شده در ارتباط با نظریه، فرهنگ و جامعه)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Sage Publications Ltd
نویسنده: Dr Pamela Odih
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 249
حجم فایل: 5.43 مگابایت
کد کتاب: 0761941908 , 9780761941903
توضیحات کتاب تبلیغات در دوران مدرن و پست مدرن (منتشر شده در ارتباط با نظریه، فرهنگ و جامعه)
این متن پرنقش و گویا کامل ترین مقدمه انتقادی را برای فرهنگ تبلیغات ایجاد می کند. تبلیغات در دوران مدرن و پسامدرن، با پر کردن شکاف انتقادی در ادبیات، اشکال ذهنیت مصرف کننده ناشی از اختلالات پست مدرن در زمان و مکان و اهمیت تبلیغات برای هویت مصرف کنندگان معاصر را بررسی می کند. نویسنده پاملا اودیه طیف چشمگیر نمونه های تاریخی و تصاویر غنی را برای توضیح توسعه اجتماعی-فرهنگی تبلیغات در طول تاریخ به نمایش می گذارد.
دانلود کتاب «تبلیغات در دوران مدرن و پست مدرن (منتشر شده در ارتباط با نظریه، فرهنگ و جامعه)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.