دانلود کتاب No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing: The Ultimate No Holds Barred Guide to Producing Measurable, Monetizable Results with Social Media Marketing (به فارسی: بدون B.S. راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی با واکنش مستقیم: راهنمای نهایی بدون محدودیت برای تولید نتایج قابل اندازه گیری و درآمدزایی با بازاریابی رسانه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Dan S. Kennedy – Kim Walsh-Phillips»
اطلاعات کتاب بدون B.S. راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی با واکنش مستقیم: راهنمای نهایی بدون محدودیت برای تولید نتایج قابل اندازه گیری و درآمدزایی با بازاریابی رسانه های اجتماعی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Entrepreneur Press
نویسنده: Dan S. Kennedy – Kim Walsh-Phillips
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 262
حجم فایل: 27.99 مگابایت
کد کتاب: 1599185776 , 9781599185774
توضیحات کتاب بدون B.S. راهنمای بازاریابی رسانه های اجتماعی با واکنش مستقیم: راهنمای نهایی بدون محدودیت برای تولید نتایج قابل اندازه گیری و درآمدزایی با بازاریابی رسانه های اجتماعی
دن اس. کندی، سازنده میلیونر، برای جلوگیری از گرفتن شانه های هر صاحب کسب و کاری که ملاقات می کند و آنها را تکان می دهد، به استراتژیست بازاریابی کیم والش فیلیپس پیوسته است تا به صاحبان مشاغل، متخصصان مشاغل خصوصی و بازاریابان حرفه ای کمک کند تا شروع به ساختن دلار و سنت از خدمات اجتماعی خود کنند. بازاریابی رسانه ای.
با شهامت خوانندگانی که از پذیرش «لایک» و «اشتراک» غیرقابل درآمد برای سرمایه گذاری در زمان، پول و انرژی خود دست بکشند، کندی و والش فیلیپس از خوانندگان می خواهند که پلتفرم های اجتماعی خود را برای آنچه که می خواهند ببینند. کانال دیگری برای دستیابی به مشتریان و به دست آوردن سرنخ و فروش برای تلاش های آنها هستند. این شماره B.S که توسط مطالعات موردی و مثالها نشان داده شده است. راهنما استراتژیهای عملی را برای اعمال همان قوانین بازاریابی با پاسخ مستقیم ارائه میدهد که کندی خود در تمام رسانههای دیگر مؤثر بوده است.
این کتاب چگونگی دستکشی به یک حیلهگر بودن و تغییر از حضور محتوای منفعل به یک محتوای فعال را پوشش میدهد. ابزار تبدیل؛ چگونه با تنظیم پروفایل های رسانه های اجتماعی که بر نیازهای مشتریان بالقوه ایده آل (نه محصول یا خدمات) تمرکز می کنند، به یک آهنربای اصلی تبدیل شوید. ایجاد طرفداران متحیر کننده که برای شبکه های خود معرفی می کنند. چگونه ترافیک سرد رسانه های اجتماعی را به مشتریان منتقل کنیم. نقش رسانه های پولی و چگونگی استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش.
Daring readers to stop accepting non-monetizable “likes” and “shares” for their investment of time, money, and energy, Kennedy and Walsh-Phillips urge readers to see their social platforms for what they are another channel to reach customers and gain leads and sales for their efforts. Illustrated by case studies and examples, this No B.S. guide delivers practical strategies for applying the same direct-response marketing rules Kennedy has himself found effective in all other mediums.
This book covers how to stop being a wimp and make the switch from a passive content presence into an active conversion tool; how to become a lead magnet by setting up social media profiles that focus on the needs of ideal prospects (not the product or service); creating raving fans that create introductions to their networks; how to move cold social media traffic into customers; the role of paid media and how to leverage social media advertising to drive sales.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.