دانلود کتاب Our media, not theirs : the democratic struggle against corporate media (به فارسی: رسانه های ما، نه آنها: مبارزه دموکراتیک علیه رسانه های شرکتی) نوشته شده توسط «McChesney – Robert Waterman – Nichols – John»
اطلاعات کتاب رسانه های ما، نه آنها: مبارزه دموکراتیک علیه رسانه های شرکتی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Seven Stories Press
نویسنده: McChesney – Robert Waterman – Nichols – John
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 102
حجم فایل: 2.11 مگابایت
کد کتاب: 1609802829 , 9781609802820
توضیحات کتاب رسانه های ما، نه آنها: مبارزه دموکراتیک علیه رسانه های شرکتی
رسانه های ما نه آنها! مبارزه دموکراتیک علیه رسانه های شرکتی بررسی می کند که چگونه سیستم رسانه ای فعلی در ایالات متحده دموکراسی را تضعیف می کند، و برای تغییر آن چه کاری می توانیم انجام دهیم. مکچسنی و نیکولز با بیان جزئیات این که چگونه سیستم رسانهای تحت تسلط تعداد انگشت شماری از شرکتهای فراملیتی قرار گرفته است، شروع میکنند که از قدرت سیاسی و اقتصادی عظیم خود برای اشباع کردن جمعیت از پیامهای تجاری استفاده میکنند. علاوه بر این، نویسندگان تحلیلی از فعالیتهای در حال رشد اصلاحات رسانهای در ایالات متحده ارائه میکنند و راههایی را که میتوانیم بهطور ساختاری سیستم رسانهای را از طریق کار ائتلافی و جنبشسازی تغییر دهیم، ارائه میکنند: ابزارهایی که برای مبارزه برای رسانهای بهتر به آن نیاز داریم. /span> ادامه مطلب…
چکیده: رسانه ما، نه آنها! مبارزه دموکراتیک علیه رسانه های شرکتی بررسی می کند که چگونه سیستم رسانه ای فعلی در ایالات متحده دموکراسی را تضعیف می کند، و برای تغییر آن چه کاری می توانیم انجام دهیم. مکچسنی و نیکولز با بیان جزئیات این که چگونه سیستم رسانهای تحت سلطه تعداد انگشت شماری از شرکتهای فراملیتی قرار گرفته است، شروع میکنند که از قدرت سیاسی و اقتصادی عظیم خود برای اشباع کردن مردم از پیامهای تجاری استفاده میکنند. علاوه بر این، نویسندگان تحلیلی از فعالیتهای در حال رشد اصلاحات رسانهای در ایالات متحده ارائه میکنند و راههایی را که ما میتوانیم بهطور ساختاری سیستم رسانهای را از طریق کار ائتلافی و جنبشسازی تغییر دهیم، ارائه میکنند: ابزارهایی که برای مبارزه برای رسانهای بهتر به آن نیاز داریم.
Abstract: Our Media, Not Theirs! The Democratic Struggle Against Corporate Media examines how the current media system in the United States undermines democracy, and what we can do to change it. McChesney and Nichols begin by detailing how the media system has come to be dominated by a handful of transnational conglomerates that use their immense political and economic power to saturate the population with commercial messages. Further, the authors provide an analysis of the burgeoning media reform activities in the United States, and outline ways we can structurally change the media system through coalition work and movement-building: the tools we need in order to battle for a better media
دانلود کتاب «رسانه های ما، نه آنها: مبارزه دموکراتیک علیه رسانه های شرکتی»