دانلود کتاب Connected Marketing: The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution (به فارسی: بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان) نوشته شده توسط «Justin Kirby – Paul Marsden»
اطلاعات کتاب بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Justin Kirby – Paul Marsden
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 319
حجم فایل: 1.94 مگابایت
کد کتاب: 075066634X , 9780750666343
توضیحات کتاب بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان
بازاریابی متصل یک کتاب تجاری در مورد وضعیت هنر در بازاریابی ویروسی، وزوز و دهان به دهان است. نوشته شده توسط 17 متخصص که در لبه برش بازاریابی ویروسی، هجوم و دهان به دهان کار می کنند، بازاریابی متصل طیف وسیعی از راه حل های مقیاس پذیر، قابل پیش بینی و قابل اندازه گیری را برای هدایت رشد کسب و کار با تحریک گفتگوهای مثبت برند بین مشتریان، مشتریان و مصرف کنندگان معرفی می کند. ویرایش شده توسط مشاوران بازاریابی جاستین کربی (ارتباطات رسانه های دیجیتال) و دکتر پل مارسدن (مدرسه اقتصاد Spheeris/London) و با پیشگفتار امانوئل روزن (نویسنده کتاب پرفروش “آناتومی وزوز”) بازاریابی متصل اثری مشترک است که نوشته شده است. توسط 17 مشاور و متخصص برجسته که در لبه برش بازاریابی ویروسی، وزوز و شفاهی کار می کنند. نویسندگان مشارکت کننده در بازاریابی متصل عبارتند از: استفان آلارد (Spheeris)، شویلر براون (Buzz@Euro RSCG)، ایدیل کاکیم (Burson-Marsteller)، اندرو کورکوران (مدرسه کسب و کار لینکلن)، استیو کوران، (Pod Digital)، براد فرگوسن (آموزنده) ، جاستین فاکستون (CommentUK)، گراهام گودکیند (فرانک روابط عمومی)، جاستین کربی (ارتباطات رسانه های دیجیتال)، پل مارسدن (Spheeris)، لیام مولهال (Brewtopia)، گرگ نیلاسی (دانشگاه جورجیا)، مارتین اوتینگ (مدرسه اروپایی ESCP-EAP) از مدیریت)، Bernd Röthlingshöfer (مستقل)، Sven Rusticus (Icemedia)، پیت اسنایدر (New Media Strategies) و Thomas Zorbach (vm-people). بازاریابی متصل نشان می دهد که چگونه کسب و کارها می توانند ارتباط بین مشتریان، مشتریان و مصرف کنندگان را به عنوان رسانه بازاریابی قدرتمند مهار کنند. برای افزایش تقاضا * تمرکز بر رویکرد مصرف کننده به مصرف کننده در بازاریابی: دهان به دهان * توصیه هایی در مورد راه هایی برای ایجاد تقاضای همه گیر برای یک محصول یا خدمات جدید * نشان می دهد که چگونه می توان با افراد عفونی اجتماعی ارتباط برقرار کرد تا پیام بازاریابی را منتقل کرد.
دانلود کتاب «بازاریابی متصل: انقلاب ویروسی، وزوز و دهان به دهان»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.