دانلود کتاب The Essential Workplace Conflict Handbook: A Quick and Handy Resource for Any Manager, Team Leader, HR Professional, Or Anyone Who Wants to Resolve Disputes and Increase Productivity (به فارسی: کتاب راهنمای تضاد در محل کار ضروری: منبعی سریع و مفید برای هر مدیر، رهبر تیم، متخصص منابع انسانی یا هر کسی که می خواهد اختلافات را حل کند و بهره وری را افزایش دهد.) نوشته شده توسط «Barbara Mitchell – Cornelia Gamlem»
اطلاعات کتاب کتاب راهنمای تضاد در محل کار ضروری: منبعی سریع و مفید برای هر مدیر، رهبر تیم، متخصص منابع انسانی یا هر کسی که می خواهد اختلافات را حل کند و بهره وری را افزایش دهد.
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – منابع انسانی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Career Press
نویسنده: Barbara Mitchell – Cornelia Gamlem
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 256
حجم فایل: 3.15 مگابایت
کد کتاب: 1632650088 , 9781632650085
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب کتاب راهنمای تضاد در محل کار ضروری: منبعی سریع و مفید برای هر مدیر، رهبر تیم، متخصص منابع انسانی یا هر کسی که می خواهد اختلافات را حل کند و بهره وری را افزایش دهد.
محیط های کاری امروزی پویا هستند، بنابراین نباید کسی را متعجب کرد که تنش می تواند به سرعت و به طور مخرب ایجاد شود. راهنمای اساسی تعارض در محل کار منبع ایده آلی برای هر کسی است که آماده است به جای فرار از آن، با تعارض در محل کار مقابله کند. اگر تضاد به درستی مدیریت شود، میتواند منبع مثبتی برای نوآوری و خلاقیت باشد.
با استفاده از نمونههای برگرفته از طیف وسیعی از تجارب شرکتی و کارآفرینی، همراه با چکلیستها و سایر ابزارهای عملی، کتاب راهنمای تضاد در محل کار ضروری به کارمندان، مدیران در تمام سطوح و صاحبان مشاغل کمک می کند تا به سؤالات مهم زیر پاسخ دهند:
تعامل های مثبت برای محیط های کاری موفق بسیار مهم هستند. این عنوان حیاتی جدید به شما اعتماد به نفس لازم برای برقراری ارتباط موثر و همچنین درک روشنی از مسئولیت فردی خود را بدون توجه به عنوان یا نقش شما می دهد. همچنین به سازمان برنامه ای می دهد که برای ایجاد یک محل کار بدون تنش چه کاری می تواند انجام دهد.
Using examples drawn from a wide range of corporate and entrepreneurial experiences, along with checklists and other practical tools, The Essential Workplace Conflict Handbook will help employees, managers at all levels, and business owners answer the following important questions:
Positive interactions are critical to successful workplaces. This vital new title gives you the confidence you need to communicate effectively, as well as a clear understanding of your individual responsibility, no matter your title or role. It also gives the organization a plan for what it can do to foster a tension-free workplace.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.