دانلود کتاب Marketing for Financial Advisors: Build Your Business by Establishing Your Brand, Knowing Your Clients and Creating a Marketing Plan (به فارسی: بازاریابی برای مشاوران مالی: کسب و کار خود را با ایجاد نام تجاری خود، شناخت مشتریان خود و ایجاد یک برنامه بازاریابی بسازید.) نوشته شده توسط «Eric T. Bradlow – Keith E. Niedermeier – Patti Williams»
اطلاعات کتاب بازاریابی برای مشاوران مالی: کسب و کار خود را با ایجاد نام تجاری خود، شناخت مشتریان خود و ایجاد یک برنامه بازاریابی بسازید.
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Eric T. Bradlow – Keith E. Niedermeier – Patti Williams
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 288
حجم فایل: 1.05 مگابایت
کد کتاب: 0071605150 , 9780071605151
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی برای مشاوران مالی: کسب و کار خود را با ایجاد نام تجاری خود، شناخت مشتریان خود و ایجاد یک برنامه بازاریابی بسازید.
به مشاوران مالی که می پرسند “چه کسی وقت و پول برای بازاریابی دارد؟” نویسندگان توصیه مهمی دارند: با عمل خود مانند یک تجارت کوچک رفتار کنید، در غیر این صورت از تجارت خارج خواهید شد. در یک اقتصاد در نوسان، مشتریان بالقوه مردد هستند که آینده مالی خود را در دست هر کسی قرار دهند. این همان جایی است که بازاریابی برای مشاوران مالی وارد می شود. کتاب بازاریابی قطعی که به طور خاص برای مشاوران مالی طراحی شده است، تمام مهارت های اساسی بازاریابی را که برای جذب مشتریان با ارزش خالص سریعتر و تعداد بیشتری از همیشه نیاز دارید، ارائه می دهد. با استفاده از تکنیکهای اثباتشده نویسندگان، میتوانید بلافاصله پایگاه مشتریان خود را با موارد زیر ایجاد کنید: ایجاد آگاهی از نام تجاری و شهرت، توسعه ارزش پیشنهادی متمایز ایجاد یک ارتش دهان به دهان درک روانشناسی مشتریان خود تمرکز بر بخش ویژه مشتریان ایجاد یک کمپین بازاریابی پیچیده نوشتن یک برنامه بازاریابی موثر تعیین بازگشت سرمایه (ROI) هزینه های بازاریابی شما اعضای هیئت علمی بخش بازاریابی مدرسه وارتون، نویسندگان بسیاری از توصیه های خود را بر اساس مطالعه بیش از 800 مشاور مالی قرار می دهند. در سراسر متن، رویکردهای بازاریابی اثبات شده با بینش های دنیای واقعی از این مشاوران موفق ترکیب شده است. بازاریابی برای مشاوران مالی دری را به روی دیدگاه کاملاً جدیدی در تجارت شما باز می کند. شما شروع به تلقی خود به عنوان یک کارآفرین خواهید کرد و خواهید فهمید که سرمایه گذاری در بازاریابی، سرمایه گذاری در آینده کسب و کار شما است. چه در حال حاضر یک شرکت مشاوره مالی موفق را اداره کرده باشید یا قصد راه اندازی آن را داشته باشید، اگر می خواهید برای سال های آینده بقا و سود ببرید، باید از طریق بازاریابی با مشتری ارتباط برقرار کنید. اولین گام های خود را به عنوان یک کارآفرین کسب و کار کوچک با استفاده از بازاریابی برای مشاوران مالی به عنوان راهنمای خود بردارید.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.