کتاب های خودآموز

فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند

Convergence culture: where old and new media collide

دانلود کتاب Convergence culture: where old and new media collide (به فارسی: فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند) نوشته شده توسط «Henry Jenkins»


اطلاعات کتاب فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند

موضوع اصلی: خودیاری، روابط و سبک زندگی – سلامت – بیماری ها و اختلالات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: New York University Press

نویسنده: Henry Jenkins

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 308 / 318

حجم فایل: 8.70 مگابایت

کد کتاب: 0814742955 , 9780814742952

نوبت چاپ: Revised

توضیحات کتاب فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند

برنده جایزه انجمن مطالعات سینما و رسانه در سال 2007 جایزه کتاب کاترین سینگر کوواکس انتخاب عنوان برجسته علمی2007 یک مطالعه کلاسیک در مورد پویایی بین یک فرد و کانال‌های رسانه‌ای مختلف، فرهنگ همگرایی قلمرو جدیدی را ترسیم می‌کند: جایی که رسانه‌های قدیمی و جدید تلاقی می‌کنند، جایی که رسانه‌های مردمی و شرکت‌ها با هم برخورد می‌کنند، جایی که قدرت تولیدکننده رسانه و قدرت مصرف‌کننده به روش‌های غیرقابل پیش‌بینی با هم در تعامل هستند. هنری جنکینز، یکی از معتبرترین تحلیل‌گران رسانه‌ای آمریکا، در زیر هیاهوی رسانه‌ای جدید می‌کاود تا تحولات فرهنگی مهمی را که با همگرایی رسانه‌ها در حال وقوع است، آشکار کند. . او ما را به دنیای مخفی Survivor Spoilers می برد، جایی که کاربران مشتاق اینترنت دانش خود را جمع می کنند تا اسرار سریال را قبل از اینکه روی آنتن افشا شود، کشف کنند. او ما را با طرفداران جوان هری پاتر آشنا می کند که در حال نوشتن داستان های هاگوارتز خود هستند در حالی که مدیران برادران وارنر برای کنترل فرنچایز خود تلاش می کنند. او به ما نشان می‌دهد که چگونه The Matrix داستان‌سرایی تران‌مدیا را به سطوح جدیدی سوق داده است و دنیایی تخیلی را ایجاد می‌کند که در آن مصرف‌کنندگان بخش‌هایی از داستان را در کانال‌های رسانه‌ای متعدد دنبال می‌کنند. رهبران صنعت فرصت هایی را برای هدایت محتوا در کانال های بسیاری برای افزایش درآمد و گسترش بازارها می بینند. در عین حال، مصرف کنندگان یک حوزه عمومی آزاد، عاری از کنترل شبکه، در یک محیط رسانه ای غیرمتمرکز را تصور می کنند. گاهی اوقات تلاش‌های شرکتی و مردمی یکدیگر را تقویت می‌کنند و روابط نزدیک‌تر و مفیدتر بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان رسانه ایجاد می‌کنند. گاهی اوقات این دو نیرو در حال جنگ هستند. جنکینز یک معرفی جذاب به جهانی ارائه می دهد که در آن هر داستانی گفته می شود و هر برندی در چندین پلت فرم رسانه ای فروخته می شود. او تغییر فرهنگی را توضیح می دهد که در حالی رخ می دهد که مصرف کنندگان برای کنترل در کانال های متفاوت مبارزه می کنند، نحوه انجام تجارت، انتخاب رهبران و آموزش فرزندانمان را تغییر می دهند.


Winner of the 2007 Society for Cinema and Media Studies Katherine Singer Kovacs Book Award2007 Choice Outstanding Academic TitleA classic study on the dynamic between an individual and different media channels Convergence Culture maps a new territory: where old and new media intersect, where grassroots and corporate media collide, where the power of the media producer and the power of the consumer interact in unpredictable ways.Henry Jenkins, one of America’s most respected media analysts, delves beneath the new media hype to uncover the important cultural transformations that are taking place as media converge. He takes us into the secret world of Survivor Spoilers, where avid internet users pool their knowledge to unearth the show’s secrets before they are revealed on the air. He introduces us to young Harry Potter fans who are writing their own Hogwarts tales while executives at Warner Brothers struggle for control of their franchise. He shows us how The Matrix has pushed transmedia storytelling to new levels, creating a fictional world where consumers track down bits of the story across multiple media channels.Jenkins argues that struggles over convergence will redefine the face of American popular culture. Industry leaders see opportunities to direct content across many channels to increase revenue and broaden markets. At the same time, consumers envision a liberated public sphere, free of network controls, in a decentralized media environment. Sometimes corporate and grassroots efforts reinforce each other, creating closer, more rewarding relations between media producers and consumers. Sometimes these two forces are at war.Jenkins provides a riveting introduction to the world where every story gets told and every brand gets sold across multiple media platforms. He explains the cultural shift that is occurring as consumers fight for control across disparate channels, changing the way we do business, elect our leaders, and educate our children.

دانلود کتاب «فرهنگ همگرایی: جایی که رسانه های قدیمی و جدید با هم برخورد می کنند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید