بازاریابی: تبلیغات

سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری

Digital Capital: Harnessing the Power of Business Webs

دانلود کتاب Digital Capital: Harnessing the Power of Business Webs (به فارسی: سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری) نوشته شده توسط «Don Tapscott David Ticoll David Ticoll Alex Lowy»


اطلاعات کتاب سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard Business School Press

نویسنده: Don Tapscott David Ticoll David Ticoll Alex Lowy

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 308

حجم فایل: 3.30 مگابایت

کد کتاب: 1578511933 , 9781578511938

توضیحات کتاب سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری

شرکت عصر صنعتی در حال فروپاشی است. شکل جدید خلق ثروت، وب کسب و کار است و مبنای جدید ثروت، سرمایه دیجیتال است. شواب، ای‌بی، سیسکو، MP3، لینوکس و ده‌ها شرکت دیگر ظاهراً یک شبه قوانین رقابت را در صنایع خود تغییر داده‌اند. آنها رهبران قدیمی صنعت را با پیشنهادهای انقلابی ربودند که مشتریان را شگفت زده و خوشحال کرد. این ترانسفورماتورها نمی توانستند و به تنهایی عمل نمی کردند: شرکا آنها را قادر می ساختند که با خفا، سرعت، چابکی و نیرو حرکت کنند. چنین تیم‌هایی از نوآوران، وب کسب و کار یا «b-web» – پلتفرم جدیدی برای رقابت در قرن بیست و یکم، پیشگام شدند. B-webs – شبکه های شریک تولید کنندگان، ارائه دهندگان خدمات، تامین کنندگان، شرکت های زیرساخت و مشتریانی که از طریق کانال های دیجیتال به هم متصل شده اند – شرکت را همانطور که می شناسیم نابود می کنند و به روش های کاملاً جدیدی تولید ثروت می کنند. در «سرمایه دیجیتال»، دان تاپسکات، دیوید تیکول و الکس لوی، رویاپردازان عصر اطلاعات پدیده b-web و نیروهای پشت سر ظهور آن را توصیف و توضیح می دهند. نویسندگان با تکیه بر سه سال تحقیق چند میلیون دلاری در مورد صدها b-web به گونه‌ای متنوع مانند اتحاد مایکروسافت و صنعت خودرو، پنج نوع متمایز b-web را که اکنون در حال بازی هستند، روشن می‌کنند: Agoras، Aggregations، Value Chains، Alliance. و شبکه های توزیعی با نقطه‌گذاری تحلیل‌های خود با مجموعه‌ای غنی از مطالعات موردی، آنها راهنمای قطعی نوآوری مدل کسب‌وکار در اقتصاد دیجیتال را ارائه می‌دهند. این کتاب شامل: داستان واقعی ناگفته پشت داستان در مورد موفقیت‌هایی مانند eBay، Cisco، Linux، Schwab، و Priceline است. موقعیت یابی و تجزیه و تحلیل کسب و کارهای الکترونیکی نوظهور مانند Webvan، OptiMark، AT&T Solutions و Enron. یک فرآیند گام به گام برای طراحی استراتژی b-web. یک رویکرد جدید برای به حداکثر رساندن اثربخشی سازمانی در یک محیط چند سازمانی؛ “ABCDEs” بازاریابی – وارث “چهار P” عصر صنعتی. رهنمودهایی برای تصمیم گیری در مورد استخدام، خرید یا شریک شدن یک قابلیت مورد نیاز؛ مجموعه ای جدید از لنزها برای مشاهده بازار سهام. نویسندگان هشدار می دهند که شرکت در b-webs اختیاری نیست. برای مواجهه و جلب رضایت مشتری دیجیتال، شرکت ها باید در یک یا چند شبکه تجاری جدید رهبری یا شریک شوند. در حالی که هیچ مسیر واحدی به موفقیت b-web منجر نمی‌شود، کسب‌وکارها استراتژی‌های مؤثر b-web را اتخاذ می‌کنند – یا به سادگی محو می‌شوند. حفظ مزیت در اقتصاد دیجیتال بیش از اقدامات سطحی مانند جذب “کاه چشم”، راه اندازی یک IPO داغ، پیروی از “قوانین جدید”، ساخت یک وب سایت جالب، یا حتی تمرکز بر مشتریان است. در «سرمایه دیجیتال» بالاخره کتابی داریم که فراتر از کلیشه‌های غوغایی به موضوعات محوری استراتژی رقابتی امروزی می‌رسد.


The industrial-age corporation is crumbling. The new form of wealth creation is the business web,and the new basis of wealth is digital capital. Schwab, eBay, Cisco, MP3, Linux, and dozens of other companies have transformed the rules of competition in their industries, seemingly overnight. They hijacked long-entrenched industry leaders with revolutionary offerings that surprised and delighted customers. These transformers could not and did not act alone: partners enabled them to move with stealth, speed, agility, and force. Such teams of innovators pioneered the business web, or “b-web” – the new platform for competition in the twenty-first century. B-webs – partner networks of producers, service providers, suppliers, infrastructure companies, and customers linked via digital channels – are destroying the firm as we have known it and generating wealth in entirely new ways. In “Digital Capital”, information-age visionaries Don Tapscott, David Ticoll, and Alex Lowy describe and explain the b-web phenomenon and the forces behind its emergence. Drawing on three years of multimillion-dollar research into hundreds of b-webs as diverse as the Microsoft alliance and the automotive industry, the authors illuminate the five distinct types of b-web now in play: Agoras, Aggregations, Value Chains, Alliances, and Distributive Networks. Punctuating their analysis with a rich set of case studies, they provide the definitive guide to business model innovation in the digital economy.The book includes: the untold real story behind the story on successes like eBay, Cisco, Linux, Schwab, and Priceline; positioning and analysis of emergent e-businesses like Webvan, OptiMark, AT&T Solutions, and Enron; a step-by-step process for b-web strategy design; a new approach to maximizing organizational effectiveness in a multi-enterprise environment; the “ABCDEs” of marketing – heir to the “four P’s” of the industrial age; guidelines for deciding whether to hire, buy, or partner a needed capability; a new set of lenses for viewing the stock market. The authors warn that participation in b-webs is not optional. To encounter and satisfy the digital customer, firms must lead or partner in one or more of these new business networks. While no single path leads to b-web success, businesses will adopt effective b-web strategies-or they will simply fade away. Sustaining advantage in the digital economy demands more than superficial actions like attracting “eyeballs,” launching a hot IPO, following “new rules”, building a cool Web site, or even just focusing on customers. In “Digital Capital” we finally have a book that gets beyond whiz-bang cliches to today’s central issues of competitive strategy.

دانلود کتاب «سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید