دانلود کتاب Digital Capital: Harnessing the Power of Business Webs (به فارسی: سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری) نوشته شده توسط «Don Tapscott David Ticoll David Ticoll Alex Lowy»
اطلاعات کتاب سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard Business School Press
نویسنده: Don Tapscott David Ticoll David Ticoll Alex Lowy
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2000
تعداد صفحه: 308
حجم فایل: 3.30 مگابایت
کد کتاب: 1578511933 , 9781578511938
توضیحات کتاب سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری
شرکت عصر صنعتی در حال فروپاشی است. شکل جدید خلق ثروت، وب کسب و کار است و مبنای جدید ثروت، سرمایه دیجیتال است. شواب، ایبی، سیسکو، MP3، لینوکس و دهها شرکت دیگر ظاهراً یک شبه قوانین رقابت را در صنایع خود تغییر دادهاند. آنها رهبران قدیمی صنعت را با پیشنهادهای انقلابی ربودند که مشتریان را شگفت زده و خوشحال کرد. این ترانسفورماتورها نمی توانستند و به تنهایی عمل نمی کردند: شرکا آنها را قادر می ساختند که با خفا، سرعت، چابکی و نیرو حرکت کنند. چنین تیمهایی از نوآوران، وب کسب و کار یا «b-web» – پلتفرم جدیدی برای رقابت در قرن بیست و یکم، پیشگام شدند. B-webs – شبکه های شریک تولید کنندگان، ارائه دهندگان خدمات، تامین کنندگان، شرکت های زیرساخت و مشتریانی که از طریق کانال های دیجیتال به هم متصل شده اند – شرکت را همانطور که می شناسیم نابود می کنند و به روش های کاملاً جدیدی تولید ثروت می کنند. در «سرمایه دیجیتال»، دان تاپسکات، دیوید تیکول و الکس لوی، رویاپردازان عصر اطلاعات پدیده b-web و نیروهای پشت سر ظهور آن را توصیف و توضیح می دهند. نویسندگان با تکیه بر سه سال تحقیق چند میلیون دلاری در مورد صدها b-web به گونهای متنوع مانند اتحاد مایکروسافت و صنعت خودرو، پنج نوع متمایز b-web را که اکنون در حال بازی هستند، روشن میکنند: Agoras، Aggregations، Value Chains، Alliance. و شبکه های توزیعی با نقطهگذاری تحلیلهای خود با مجموعهای غنی از مطالعات موردی، آنها راهنمای قطعی نوآوری مدل کسبوکار در اقتصاد دیجیتال را ارائه میدهند. این کتاب شامل: داستان واقعی ناگفته پشت داستان در مورد موفقیتهایی مانند eBay، Cisco، Linux، Schwab، و Priceline است. موقعیت یابی و تجزیه و تحلیل کسب و کارهای الکترونیکی نوظهور مانند Webvan، OptiMark، AT&T Solutions و Enron. یک فرآیند گام به گام برای طراحی استراتژی b-web. یک رویکرد جدید برای به حداکثر رساندن اثربخشی سازمانی در یک محیط چند سازمانی؛ “ABCDEs” بازاریابی – وارث “چهار P” عصر صنعتی. رهنمودهایی برای تصمیم گیری در مورد استخدام، خرید یا شریک شدن یک قابلیت مورد نیاز؛ مجموعه ای جدید از لنزها برای مشاهده بازار سهام. نویسندگان هشدار می دهند که شرکت در b-webs اختیاری نیست. برای مواجهه و جلب رضایت مشتری دیجیتال، شرکت ها باید در یک یا چند شبکه تجاری جدید رهبری یا شریک شوند. در حالی که هیچ مسیر واحدی به موفقیت b-web منجر نمیشود، کسبوکارها استراتژیهای مؤثر b-web را اتخاذ میکنند – یا به سادگی محو میشوند. حفظ مزیت در اقتصاد دیجیتال بیش از اقدامات سطحی مانند جذب “کاه چشم”، راه اندازی یک IPO داغ، پیروی از “قوانین جدید”، ساخت یک وب سایت جالب، یا حتی تمرکز بر مشتریان است. در «سرمایه دیجیتال» بالاخره کتابی داریم که فراتر از کلیشههای غوغایی به موضوعات محوری استراتژی رقابتی امروزی میرسد.
دانلود کتاب «سرمایه دیجیتال: استفاده از قدرت وب های تجاری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.