دانلود کتاب Marketing in Travel and Tourism, Fourth Edition (به فارسی: بازاریابی در سفر و گردشگری، چاپ چهارم) نوشته شده توسط «Victor T.C. Middleton – Alan Fyall – Mike Morgan – Ashok Ranchhod BSc. MSc. MBA PhD. FCIM»
اطلاعات کتاب بازاریابی در سفر و گردشگری، چاپ چهارم
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Victor T.C. Middleton – Alan Fyall – Mike Morgan – Ashok Ranchhod BSc. MSc. MBA PhD. FCIM
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 508
حجم فایل: 18.61 مگابایت
کد کتاب: 0750686936 , 9780750686938
نوبت چاپ: 4
توضیحات کتاب بازاریابی در سفر و گردشگری، چاپ چهارم
هدف بازاریابی در سفر و گردشگری هدایت و حمایت از خوانندگان از طریق پیچیدگیهای بازاریابی گردشگری در قرن بیست و یکم است. توضیحات واضحی از اصول و مفاهیم بازاریابی اقتباسشده از بازاریابی خدمات اصلی ارائه میکند و در ادامه طیف وسیعی از برنامههای کاربردی را نشان میدهد که در حال حاضر در این زمینه انجام میشود. اقتصاد بازدیدکننده مدرن اکنون در ویرایش چهارم خود، و تقریباً هر سال از سال 1988 تجدید چاپ می شود، هر فصل از کتاب به روز شده است تا شامل ارزیابی های جاری از همه پیشرفت های کلیدی در بازاریابی، به ویژه بازاریابی مصرف کننده محور و نقش کانونی اینترنت در آمیخته بازاریابی باشد. . فصلهای مربوط به برقراری ارتباط با مشتریان بهطور گسترده بازنویسی شدهاند تا بازاریابی الکترونیکی و تحولات بازاریابی مرتبط در گردشگری را در نظر بگیرند که در یک پایاننامه آیندهنگر جمعآوری شدهاند. این نسخه کاملاً اصلاح شده شامل موارد زیر است: فضای داخلی تمام رنگی با ویژگیهای آموزشی مانند سؤالات بحث و تمرین برای تشویق کاوش بیشتر در زمینههای کلیدی مطالب جدید در مورد نقش بازاریابی الکترونیکی، انگیزهها و رفتار مصرفکننده پنج مطالعه موردی بینالمللی عمیق، از جمله Tourism New. سایت میراث جهانی نیوزلند و آگرا هند، به همراه 17 مورد کوچک برای ایجاد زمینه یادگیری یک وب سایت همراه: www.elsevierdirect.com/9780750686938، مملو از منابع اضافی مانند اسلایدهای پاور پوینت و سؤالات چند گزینه ای تعاملی برای کمک به آموزش و یادگیری بازاریابی در سفر. and Tourism یک راهنمای واقعا بین المللی و جامع برای بازاریابی در صنعت سفر جهانی ارائه می دهد، متنی ضروری برای همه دانشجویان و اساتید. ویکتور تی سی. میدلتون، مشاور مدیریت مستقل؛ استاد مدعو، دانشگاه آکسفورد بروکس و دانشگاه مرکزی لنکاوی، انگلستان، آلن فیال، خواننده در مدیریت گردشگری در مرکز بین المللی گردشگری و amp; تحقیقات هتلداری و معاون پژوهشی و سازمانی در دانشکده مدیریت خدمات، دانشگاه بورنموث، انگلستان. مایک مورگان، مدرس ارشد بازاریابی اوقات فراغت و گردشگری و رهبر برنامه کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری اروپا، دانشگاه بورنموث، انگلستان. با اشوک رانچاد، لیسانس، MBA، دکترا، استاد پژوهشی دانشکده، مدرسه بازرگانی ساوتهمپتون، انگلستان، FCIM، ممتحن ارشد ماژول بازاریابی استراتژیک در عمل و استاد مدعو در دانشگاه ناپیر، دانشگاه ساوت همپتون، دانشگاه آنجر (فرانسه) و MICA (هند). فضای داخلی تمام رنگی با ویژگیهای آموزشی مانند پرسشها و تمرینهایی برای تشویق به کاوش بیشتر در زمینههای کلیدی مطالب جدید در مورد نقش بازاریابی الکترونیکی، انگیزهها و رفتار مصرفکننده پنج مطالعه موردی عمیق بینالمللی، از جمله گردشگری نیوزلند و سایت میراث جهانی آگرا هند، همراه با 17 مورد کوچک برای ایجاد زمینه یادگیری وب سایت همراه: www.elsevierdirect.com/9780750686938، پر از منابع اضافی مانند اسلایدهای پاور پوینت و سؤالات چند گزینه ای تعاملی برای کمک به آموزش و یادگیری
دانلود کتاب «بازاریابی در سفر و گردشگری، چاپ چهارم»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)