دانلود کتاب Designing Luxury Brands (به فارسی: طراحی برندهای لوکس) نوشته شده توسط «Diana Derval»
اطلاعات کتاب طراحی برندهای لوکس
موضوع اصلی: دارو
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Diana Derval
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 184
حجم فایل: 6.00 مگابایت
کد کتاب: 3319715577 , 9783319715575
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب طراحی برندهای لوکس
این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان برندهای لوکس موفقی را با استفاده از قدرت علم حسی و فیزیولوژی عصبی ایجاد کرد. نویسنده – بر اساس موارد کسب و کار الهام بخش مانند تسلا، لویی ویتون، شانل، هرمس، مونکلر، لوبوتین، یا سوفیتل در صنایعی مانند مد، خودرو یا اوقات فراغت – روش های علمی پیشگامانه را معرفی می کند – مانند تست رنگ Derval® که توسط بیش از 10 میلیون نفر انجام شده است. مردم – برای پیشبینی ترجیحات و الگوهای خرید خریداران لوکس و ویژگیهای مشترک و منحصر به فرد برندهای لوکس موفق را نشان میدهد. از طریق مثالها و آزمایشهای عملی مختلف، خوانندگان میتوانند برندهای لوکس را بسازند، اصلاح کنند یا گسترش دهند و از زاویهای جدید به تجمل نگاه کنند.
This book shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuro-physiology. The author introduces – based on inspiring business cases like Tesla, Louis Vuitton, Chanel, Hermès, Moncler, Louboutin, or Sofitel in industries such as Fashion, Automotive or Leisure – groundbreaking scientific methods – like the Derval Color Test® taken by over 10 million people – to predict luxury shoppers’ preferences and purchasing patterns and illustrates common and unique features of successful luxury brands. Through various practical examples and experiments, readers will be able to build, revamp, or expand luxury brands and look at luxury from a new angle.
دانلود کتاب «طراحی برندهای لوکس»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.