بازاریابی: تبلیغات

بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها

Let Them Eat Cake: Marketing Luxury to the Masses - As Well As the Classes

دانلود کتاب Let Them Eat Cake: Marketing Luxury to the Masses – As Well As the Classes (به فارسی: بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها) نوشته شده توسط «Danziger – Pamela»


اطلاعات کتاب بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kaplan Business

نویسنده: Danziger – Pamela

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

حجم فایل: 488 کیلوبایت

کد کتاب: 0793193079 , 9780793193073

توضیحات کتاب بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها

این کتاب به متخصصان بازاریابی نشان می دهد که چگونه محصولات خود را برای استفاده از بازار لوکس 77.7 میلیارد دلاری قرار دهند. در کتاب اجازه دهید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده‌ها و همچنین کلاس‌ها، خوانندگان اولین مطالعه مبتنی بر تحقیق را در مورد 15 میلیون خانواده واقعاً مرفه که لبه اول بازار لوکس جدید را تشکیل می‌دهند، دریافت خواهند کرد. پاملا دانزیگر خاطرنشان می‌کند که بازار لوکس نسبت به مصرف‌کنندگان آشکار دهه 1990 به شدت در حال تغییر است. Danziger یک مطالعه تحقیقاتی دو ساله روی مصرف کنندگان لوکس با درآمد 75000 دلار و بالاتر انجام داد و نوع کاملاً جدیدی از مصرف کنندگان لوکس را کشف کرد. این مرفه ترین مصرف کنندگان که «پروانه ها» نامیده می شوند، از پیله های مجلل خود بیرون آمده اند و تمرکز خود را از خانه به دنیای بیرون معطوف کرده اند. اجازه دهید کیک بخورند که به منظور ارائه بینشی به متخصصان بازاریابی در مورد معنای تجمل برای مصرف کننده، تکامل طبیعی را پوشش می دهد، زیرا تجملات امروزی به ضروریات فردا تبدیل می شوند، زیرا محصولات “از طبقات به توده ها” منتقل می شوند. خوانندگان یاد خواهند گرفت: * چگونه “آن را برای توده ها درست کنید” و چگونه “آن را برای کلاس ها درست کنید” با نمایه های شرکت هایی که بهترین شیوه ها را در بازاریابی لوکس نشان می دهند. * چرا تجمل به چیزهای مادی نیست یا هزینه یک چیز چقدر است. نحوه ارتباط محصول یا خدمات با رویاها، خواسته ها و علایق مصرف کننده است. * محرک ها و محرک های مختلف برای مصرف کنندگان لوکس. Danziger رفتار و ترجیحات خرید را در 9 دسته از محصولات لوکس خانگی (مانند مبلمان، هنر، عتیقه‌جات)، چهار کالای تجملی شخصی (مانند اتومبیل، مد) و شش مورد تجملاتی (مانند سفرهای لوکس، درمان‌های اسپا/زیبایی) بیان می‌کند. ). همانطور که کسب و کارها در یک بازار شلوغ به طور فزاینده ای رقابت می کنند، دانزیگر همچنین شش گرایش مصرف کننده کلیدی در بازاریابی لوکس و استراتژی هایی را که بازاریابان می توانند برای ساخت برندهای لوکس خود پیاده کنند، توضیح می دهد.


This book shows marketing professionals how to position their products to take advantage of the $77.7 billion luxury market. In Let Them Eat Cake: Marketing Luxury to the Masses As Well as the Classes, readers will get the first research-based study of the 15 million truly affluent households that make up the leading edge of the new luxury market. Pamela Danziger notes that the luxury market is changing radically from the conspicuous-consumption consumers of the 1990s. Danziger conducted a two-year research study of luxury consumers with incomes of $75,000 and above and discovered a totally new type of luxury consumer. Called the “butterflies,” these most affluent of affluent consumers have emerged from their luxurious cocoons and are turning their focus from the home to the outside world. Designed to give marketing practitioners an insight into what luxury means to the consumer, Let Them Eat Cake covers the natural evolution as today’s luxuries become tomorrow’s necessities, as products move “from the classes to the masses.” Readers will learn: * How to “get it right for the masses” and how to “get it right for the classes” with profiles of companies that exhibit best practices in luxury marketing. * Why luxury isn’t about material things or how much something costs. It is how the product or service connects with the dreams, desires, and passions of the consumer. * The different drivers and motivators for luxury consumers. Danziger outlines the purchase behavior and preferences in the nine categories of home luxury products (e.g., furniture, art, antiques), four personal luxuries (e.g., automobiles, fashion), and six experiential luxuries (e.g., luxury travel, spa/beauty treatments). As businesses compete in an increasingly crowded marketplace, Danziger also describes the six key consumer trends in luxury marketing and strategies that marketers can implement to build their luxury brands.

دانلود کتاب «بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید