دانلود کتاب The Marketing Pocketbook (Management Pocket Book Series) (به فارسی: The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)) نوشته شده توسط «Neil Russell-Jones – Tony Fletcher»
اطلاعات کتاب The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Management Pocket Books
نویسنده: Neil Russell-Jones – Tony Fletcher
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1999
تعداد صفحه: 128
حجم فایل: 942 کیلوبایت
کد کتاب: 1870471407 , 9781870471404
توضیحات کتاب The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)
آیا می دانید چرا مشتریان شما از شما خرید می کنند و محصول شما در کجای بازار قرار می گیرد؟ بازاریابی نباید استان یک بخش واحد باشد، بلکه باید کل سازمان را درگیر کند. تحقیقات بازار، استراتژی، آمیخته بازاریابی، تاکتیک ها و روش های ارتباط را پوشش می دهد.
دانلود کتاب «The Marketing Pocketbook (مجموعه کتاب های جیبی مدیریت)»