دانلود کتاب Handling Complaints (Management Pocketbooks) (به فارسی: رسیدگی به شکایات (کتاب های مدیریتی)) نوشته شده توسط «Angelena Boden»
اطلاعات کتاب رسیدگی به شکایات (کتاب های مدیریتی)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Management Pocketbooks
نویسنده: Angelena Boden
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 112
حجم فایل: 1.21 مگابایت
کد کتاب: 1870471911 , 9781870471916
توضیحات کتاب رسیدگی به شکایات (کتاب های مدیریتی)
به این میپردازد که چرا مردم شکایت میکنند (از جمله اینکه چرا باید از شکایتها استقبال کنید) و چگونه آنها به این کار میپردازند – تهاجمی، منفعلانه، سازنده و حرفهای. سپس توسعه یک استراتژی و سیاست برای رسیدگی به شکایات شرح داده شده است. به دنبال آن جزئیات تکنیک ها (از جمله تجزیه و تحلیل معاملات) که می تواند برای تبدیل شاکیان به مشتریان وفادار مورد استفاده قرار گیرد، ارائه می شود. به شکایات داخلی به طور جداگانه رسیدگی می شود و مطالعه موردی شرکتی که با سوء مدیریت شکایات به زانو در آمده است نیز گنجانده شده است. سری کتاب جیبی شامل بیش از 60 عنوان در زمینه های مالی آموزش است.
دانلود کتاب «رسیدگی به شکایات (کتاب های مدیریتی)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.