مدیریت

تفکر و انجام طراحی کسب و کار: چارچوب ها، استراتژی ها و تکنیک های نوآوری پایدار

Business Design Thinking and Doing: Frameworks, Strategies and Techniques for Sustainable Innovation

دانلود کتاب Business Design Thinking and Doing: Frameworks, Strategies and Techniques for Sustainable Innovation (به فارسی: تفکر و انجام طراحی کسب و کار: چارچوب ها، استراتژی ها و تکنیک های نوآوری پایدار) نوشته شده توسط «Beausoleil – Angèle M.»


اطلاعات کتاب تفکر و انجام طراحی کسب و کار: چارچوب ها، استراتژی ها و تکنیک های نوآوری پایدار

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Beausoleil – Angèle M.

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

تعداد صفحه: 240

حجم فایل: 13.36 مگابایت

کد کتاب: 303086488X , 9783030864880

نوبت چاپ: 1st ed. 2022

توضیحات کتاب تفکر و انجام طراحی کسب و کار: چارچوب ها، استراتژی ها و تکنیک های نوآوری پایدار

هدف این کتاب درسی راهنمایی، آموزش و الهام بخشیدن به نسل بعدی طراحان، مدیران و رهبران نوآوری است. بر اساس فرآیند توسعه نوآوری مبتنی بر شواهد، مدل‌های بصری و نمونه‌های موردی از طراحی کسب‌وکار، نحوه اعمال آن در بخش‌ها و سازمان‌ها و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری و خلق ارزش را معرفی، توضیح و ارائه می‌کند.

دانشجویان موارد کسب‌وکار نوآوری مبتنی بر طراحی را از سراسر جهان می‌خوانند و تجزیه و تحلیل می‌کنند، استراتژی‌های چند رشته‌ای (از بازاریابی تا انسان‌شناسی) را کشف می‌کنند و استفاده از جعبه ابزار یک طراح را برای یافتن، چارچوب‌بندی، و حل مشکلات تجاری به روش‌های معاصر تمرین می‌کنند. در سرتاسر کتاب، دانش‌آموزان فرآیند نوآوری را تجزیه می‌کنند و از شروع به اجرا حرکت می‌کنند، در حلقه‌های بازخورد تکراری شرکت می‌کنند و برنامه‌های مشخصی برای همکاری شخصی و حرفه‌ای و کاربرد محل کار ایجاد می‌کنند.

برای دانشجویان کارشناسی ارشد MBA و کارشناسی ارشد ، این کتاب یک راهنمای مرجع گام به گام و جامع برای چارچوب بندی و حل خلاقانه مسئله – داخل و خارج از کلاس درس ارائه می دهد. این کتاب اصول بازاریابی و چارچوب‌های مدیریتی را با روش‌های انسان‌شناختی و طراحی که بازتاب مهارت‌های متنوع و مورد نیاز حیاتی برای نیروی کار آینده است، ادغام می‌کند.

برای مدرسان، این کتاب راهی برای تعامل با اطمینان یادگیرندگان در قلمرو شیوه‌های طراحی ارائه می‌کند. و استراتژی های مرتبط با تصمیم گیری تجاری. چارچوب آموزشی، همراه با مجموعه ای جامع از تکنیک ها و الگوها، به معلمان تازه کار و با تجربه راهنمای مرجع گام به گام ارائه می دهد که توسعه مهارت ها را در چارچوب بندی و حل خلاقانه مسائل تسهیل می کند.


This textbook aims to guide, instruct and inspire the next generation of innovation designers, managers and leaders. Building upon an evidence-based innovation development process, it introduces, explains and provides visual models and case examples of what Business Design is, how it is applied across sectors and organizations, and its impact on decision-making and value creation.

Students will read and analyze design-led innovation business cases from across the globe, discover multi-disciplinary strategies (from marketing to anthropology) and practice applying a designer’s toolkit to find, frame, and solve business problems in contemporary ways. Throughout the book, students will break down the process of innovation and move from initiation to implementation, engage in iterative feedback loops, and develop concrete plans for personal and professional collaboration and workplace application.

For MBA and senior undergraduate students, this book offers a step-by-step and comprehensive reference guide to creative problem framing and solving – inside and beyond the classroom. It integrates marketing principles and management frameworks, with anthropological and design methods reflecting the diverse and in-demand skills vital to tomorrow’s workforce.

For instructors, this book offers a way to confidently engage learners in the realm of design practices and strategies relevant to business decision-making. The pedagogical framework, along with a comprehensive suite of techniques and templates, offers both novice and experienced teachers a step-by-step reference guide that facilitates skills development in creative problem framing and solving.

دانلود کتاب «تفکر و انجام طراحی کسب و کار: چارچوب ها، استراتژی ها و تکنیک های نوآوری پایدار»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید