روانشناسی

قدرت آزمایش ها: تصمیم گیری در دنیای داده محور

The Power of Experiments: Decision Making in a Data-Driven World

دانلود کتاب The Power of Experiments: Decision Making in a Data-Driven World (به فارسی: قدرت آزمایش ها: تصمیم گیری در دنیای داده محور) نوشته شده توسط «Michael Luca – Max H. Bazerman»


اطلاعات کتاب قدرت آزمایش ها: تصمیم گیری در دنیای داده محور

موضوع اصلی: روانشناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Michael Luca – Max H. Bazerman

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 232

حجم فایل: 643 کیلوبایت

کد کتاب: 0262043874 , 9780262043878

توضیحات کتاب قدرت آزمایش ها: تصمیم گیری در دنیای داده محور

سازمان‌ها – از جمله Google، StubHub، Airbnb و Facebook- چگونه از آزمایش‌ها در دنیای مبتنی بر داده‌ها یاد می‌گیرند.

آیا اخیراً به فیس‌بوک وارد شده‌اید؟ چیزی را در گوگل جستجو کردید؟ فیلمی را در نتفلیکس انتخاب کردید؟ اگر چنین است، احتمالاً شما ناخواسته در آزمایش‌های مختلفی شرکت کرده‌اید – که به عنوان کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی‌شده کنترل‌شده نیز شناخته می‌شوند – که برای آزمایش تأثیر تجربیات مختلف آنلاین طراحی شده‌اند. زمانی که یک ابزار باطنی برای تحقیقات دانشگاهی بود، کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده به جریان اصلی تبدیل شد. هیچ شرکت فناوری به ارزش نمک خود (یا قیمت سهام آن) جرأت ایجاد تغییرات عمده در پلتفرم خود را بدون اجرای آزمایشات اولیه برای درک اینکه چگونه رفتار کاربر را تحت تأثیر قرار می دهد، ندارد. در این کتاب، مایکل لوکا و مکس بازرمن اهمیت آزمایش‌ها را برای تصمیم‌گیری در دنیای داده‌محور توضیح می‌دهند.

لوکا و بازرمن نقش اصلی آزمایش‌ها را در بخش فناوری توصیف می‌کنند و درس‌ها و بهترین شیوه‌ها را از آن‌ها استخراج می‌کنند. تجربیات شرکت هایی مانند StubHub، Alibaba و Uber. آزمایش‌های موفقیت‌آمیز می‌تواند باعث صرفه‌جویی در پول شرکت‌ها شود – برای مثال، eBay کشف کرد که چگونه 50 میلیون دلار از بودجه تبلیغاتی سالانه‌اش کم کند – یا چیزی را که قبلاً نادیده گرفته شده بود، آشکار کند، مانند زمانی که Airbnb مجبور شد با تبعیض گسترده میزبانان خود مقابله کند. لوکا و بازرمن که فراتر از فناوری حرکت می‌کنند، آزمایش‌هایی را برای منافع اجتماعی در نظر می‌گیرند – روش‌های متفاوتی که دولت‌ها از آزمایش‌ها برای تأثیرگذاری یا «تحریک کردن» رفتار استفاده می‌کنند، از بی‌تفاوتی رأی‌دهندگان تا غیبت از مدرسه. آنها استدلال می کنند که آزمایش ها بخشی از ابزار هر رهبر است. با این کتاب، خوانندگان می توانند بخشی از «انقلاب تجربی» شوند.


How organizations–including Google, StubHub, Airbnb, and Facebook–learn from experiments in a data-driven world.

Have you logged into Facebook recently? Searched for something on Google? Chosen a movie on Netflix? If so, you’ve probably been an unwitting participant in a variety of experiments–also known as randomized controlled trials–designed to test the impact of different online experiences. Once an esoteric tool for academic research, the randomized controlled trial has gone mainstream. No tech company worth its salt (or its share price) would dare make major changes to its platform without first running experiments to understand how they would influence user behavior. In this book, Michael Luca and Max Bazerman explain the importance of experiments for decision making in a data-driven world.

Luca and Bazerman describe the central role experiments play in the tech sector, drawing lessons and best practices from the experiences of such companies as StubHub, Alibaba, and Uber. Successful experiments can save companies money–eBay, for example, discovered how to cut $50 million from its yearly advertising budget–or bring to light something previously ignored, as when Airbnb was forced to confront rampant discrimination by its hosts. Moving beyond tech, Luca and Bazerman consider experimenting for the social good–different ways that govenments are using experiments to influence or “nudge” behavior ranging from voter apathy to school absenteeism. Experiments, they argue, are part of any leader’s toolkit. With this book, readers can become part of “the experimental revolution.”

دانلود کتاب «قدرت آزمایش ها: تصمیم گیری در دنیای داده محور»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید