دانلود کتاب Beginning 3D Game Development with Unity: All-in-one, multi-platform game development (به فارسی: شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی) نوشته شده توسط «Sue Blackman»
اطلاعات کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Sue Blackman
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 986
حجم فایل: 252.94 مگابایت
کد کتاب: 1430234229 , 9781430234227
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی
شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity برای کسانی که دوست دارند با برنامه نویسی Unity آشنا شوند، عالی است. شما ممکن است هنرمندی باشید که ابزارهای سه بعدی مانند 3ds Max، Maya یا Cinema 4D را یاد گرفته اید یا ممکن است از ابزارهای دو بعدی مانند Photoshop و Illustrator استفاده کنید. از طرف دیگر، شاید بخواهید فقط با بازی های برنامه نویسی و جدیدترین ایده ها در تولید بازی آشنا شوید. این کتاب مفاهیم کلیدی تولید بازی را به روشی هنرمند پسند معرفی میکند و به سرعت مهارتهای اساسی اسکریپتنویسی را که با Unity به آن نیاز دارید، آموزش میدهد. در ادامه نشان میدهد که چگونه شما بهعنوان یک هنرمند مستقل بازی، میتوانید بازیهای ماجراجویی تعاملی گاه به گاه را به سبک Telltale’s Tales of Monkey Island ایجاد کنید، در حالی که پایه و اساس محکمی در منطق و طراحی بازی به شما میدهد. بخش اول کتاب منطق موجود در تعامل بازی را توضیح میدهد و به زودی از شما میخواهد داراییهای بازی را از طریق مثالهای ساده ایجاد کنید که میتوانید بر اساس آنها بسازید و به تدریج گسترش دهید. در بخش دوم، شما پایه های یک بازی ماجراجویی اول شخص به سبک نقطه و کلیک را خواهید ساخت – از جمله اسکریپت های مدیریت حالت قابل استفاده مجدد، عملکرد بارگذاری/ذخیره، یک سیستم موجودی قوی، و یک ویژگی جایزه: یک پیچ و خم با پیکربندی پویا و مینی نقشه با کمک محتوای دو بعدی و سه بعدی ارائه شده، یاد خواهید گرفت که در حین پیشرفت پروژه، چالش ها را در قطعات کوچک ارزیابی کرده و با آنها مقابله کنید و مهارت های حل مسئله ارزشمندی در طراحی تعاملی به دست آورید. با پایان یافتن کتاب، میتوانید با آموختن گردشهای کاری لازم برای استفاده از داراییهای خود، به طور فعال از موتور بازی Unity 3D استفاده کنید. همچنین مجموعهای از اسکریپتهای قابل استفاده مجدد و داراییهای هنری خواهید داشت که میتوانید بازیهای آینده را با آن بسازید. آنچه می آموزید چگونه بازی های تعاملی بسازید که بر روی پلتفرم های مختلف کار می کنند، به مبانی رابط کاربری Unity، اسکریپت نویسی و موارد دیگر سفر کنید. ، متن پیام و موارد دیگر منطق موجودی چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم چگونه می توان دید اشیاء سه بعدی، جلوه ها و سایر موارد خاص را مدیریت کرد نحوه مدیریت انواع منوها و سطوح در توسعه بازی های خود نحوه مدیریت کاراکترها، اسکرولرها و موارد دیگر نحوه ایجاد یا ادغام یک داستان/راهنمای چه کسی این کتاب برای دانشآموزان یا هنرمندانی است که با ابزارهایی مانند 3ds Max یا Maya آشنا هستند و میخواهند بازیهایی برای پلتفرمهای موبایل، رایانهها یا کنسولها بسازند، اما تجربه کمی یا بدون تجربه در اسکریپتنویسی یا منطق پشت بازیها دارند. توسعه. فهرست مطالب کاوش در رابط کاربری وحدت ژانر—اصول و شروع به اسکریپت نویسی—تولید زمین خیس پاها—ایجاد محیط آزمایشی پیمایش و مقدمه ای بر عملکرد کنترل مکان نما اشیاء اقدام مدیریت شی ایالت فراداده پیام متنی فهرست موجودی منطقی منطقی ورود به منوها و سطوح فراتر از اصول اولیه بازی Maze و آخرین سکانس
دانلود کتاب «شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.