برنامه نویسی: بازی

شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی

Beginning 3D Game Development with Unity: All-in-one, multi-platform game development

دانلود کتاب Beginning 3D Game Development with Unity: All-in-one, multi-platform game development (به فارسی: شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی) نوشته شده توسط «Sue Blackman»


اطلاعات کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Sue Blackman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 986

حجم فایل: 252.94 مگابایت

کد کتاب: 1430234229 , 9781430234227

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی

شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity برای کسانی که دوست دارند با برنامه نویسی Unity آشنا شوند، عالی است. شما ممکن است هنرمندی باشید که ابزارهای سه بعدی مانند 3ds Max، Maya یا Cinema 4D را یاد گرفته اید یا ممکن است از ابزارهای دو بعدی مانند Photoshop و Illustrator استفاده کنید. از طرف دیگر، شاید بخواهید فقط با بازی های برنامه نویسی و جدیدترین ایده ها در تولید بازی آشنا شوید. این کتاب مفاهیم کلیدی تولید بازی را به روشی هنرمند پسند معرفی می‌کند و به سرعت مهارت‌های اساسی اسکریپت‌نویسی را که با Unity به آن نیاز دارید، آموزش می‌دهد. در ادامه نشان می‌دهد که چگونه شما به‌عنوان یک هنرمند مستقل بازی، می‌توانید بازی‌های ماجراجویی تعاملی گاه به گاه را به سبک Telltale’s Tales of Monkey Island ایجاد کنید، در حالی که پایه و اساس محکمی در منطق و طراحی بازی به شما می‌دهد. بخش اول کتاب منطق موجود در تعامل بازی را توضیح می‌دهد و به زودی از شما می‌خواهد دارایی‌های بازی را از طریق مثال‌های ساده ایجاد کنید که می‌توانید بر اساس آنها بسازید و به تدریج گسترش دهید. در بخش دوم، شما پایه های یک بازی ماجراجویی اول شخص به سبک نقطه و کلیک را خواهید ساخت – از جمله اسکریپت های مدیریت حالت قابل استفاده مجدد، عملکرد بارگذاری/ذخیره، یک سیستم موجودی قوی، و یک ویژگی جایزه: یک پیچ و خم با پیکربندی پویا و مینی نقشه با کمک محتوای دو بعدی و سه بعدی ارائه شده، یاد خواهید گرفت که در حین پیشرفت پروژه، چالش ها را در قطعات کوچک ارزیابی کرده و با آنها مقابله کنید و مهارت های حل مسئله ارزشمندی در طراحی تعاملی به دست آورید. با پایان یافتن کتاب، می‌توانید با آموختن گردش‌های کاری لازم برای استفاده از دارایی‌های خود، به طور فعال از موتور بازی Unity 3D استفاده کنید. همچنین مجموعه‌ای از اسکریپت‌های قابل استفاده مجدد و دارایی‌های هنری خواهید داشت که می‌توانید بازی‌های آینده را با آن بسازید. آنچه می آموزید چگونه بازی های تعاملی بسازید که بر روی پلتفرم های مختلف کار می کنند، به مبانی رابط کاربری Unity، اسکریپت نویسی و موارد دیگر سفر کنید. ، متن پیام و موارد دیگر منطق موجودی چیست و چگونه آن را مدیریت کنیم چگونه می توان دید اشیاء سه بعدی، جلوه ها و سایر موارد خاص را مدیریت کرد نحوه مدیریت انواع منوها و سطوح در توسعه بازی های خود نحوه مدیریت کاراکترها، اسکرولرها و موارد دیگر نحوه ایجاد یا ادغام یک داستان/راهنمای چه کسی این کتاب برای دانش‌آموزان یا هنرمندانی است که با ابزارهایی مانند 3ds Max یا Maya آشنا هستند و می‌خواهند بازی‌هایی برای پلتفرم‌های موبایل، رایانه‌ها یا کنسول‌ها بسازند، اما تجربه کمی یا بدون تجربه در اسکریپت‌نویسی یا منطق پشت بازی‌ها دارند. توسعه. فهرست مطالب کاوش در رابط کاربری وحدت ژانر—اصول و شروع به اسکریپت نویسی—تولید زمین خیس پاها—ایجاد محیط آزمایشی پیمایش و مقدمه ای بر عملکرد کنترل مکان نما اشیاء اقدام مدیریت شی ایالت فراداده پیام متنی فهرست موجودی منطقی منطقی ورود به منوها و سطوح فراتر از اصول اولیه بازی Maze و آخرین سکانس


Beginning 3D Game Development with Unity is perfect for those who would like to come to grips with programming Unity. You may be an artist who has learned 3D tools such as 3ds Max, Maya, or Cinema 4D, or you may come from 2D tools such as Photoshop and Illustrator. On the other hand, you may just want to familiarize yourself with programming games and the latest ideas in game production. This book introduces key game production concepts in an artist-friendly way, and rapidly teaches the basic scripting skills you’ll need with Unity. It goes on to show how you, as an independent game artist, can create casual interactive adventure games in the style of Telltale’s Tales of Monkey Island, while also giving you a firm foundation in game logic and design. The first part of the book explains the logic involved in game interaction, and soon has you creating game assets through simple examples that you can build upon and gradually expand. In the second part, you’ll build the foundations of a point-and-click style first-person adventure game—including reusable state management scripts, load/save functionality, a robust inventory system, and a bonus feature: a dynamically configured maze and mini-map. With the help of the provided 2D and 3D content, you’ll learn to evaluate and deal with challenges in bite-sized pieces as the project progresses, gaining valuable problem-solving skills in interactive design. By the end of the book, you will be able to actively use the Unity 3D game engine, having learned the necessary workflows to utilize your own assets. You will also have an assortment of reusable scripts and art assets with which to build future games. What you’ll learn How to build interactive games that work on a variety of platforms Take the tour around Unity user interface fundamentals, scripting and more Create a test environment and gain control over functionality, cursor control, action objects, state management, object metadata, message text and more What is inventory logic and how to manage it How to handle 3D object visibility, effects and other special cases How to handle variety of menus and levels in your games development How to handle characters, scrollers, and more How to create or integrate a story/walkthrough Who this book is for Students or artists familiar with tools such as 3ds Max or Maya who want to create games for mobile platforms, computers, or consoles, but with little or no experience in scripting or the logic behind games development. Table of Contents Exploring the Genre Unity UI—Basics and Getting Started Scripting—Getting your Feet Wet Terrain Generation—Creating a Test Environment Navigation and Introduction to Functionality Cursor Control Action Objects Managing State Object Metadata Message Text Inventory Logic Managing the Inventory Finishing the Basic Functionality Getting Down to the Game Maze and Final Sequence Menus and Levels Beyond the Basics Appendix A: Shader Graphs Appendix B: Keyboard Key Names Appendix C: Final Sequence Outline

دانلود کتاب «شروع توسعه بازی های سه بعدی با Unity: توسعه بازی همه در یک و چند پلتفرمی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید