هنر

داستان سرایی تعاملی برای بازی های ویدیویی: رویکردی بازیکن محور برای ایجاد شخصیت ها و داستان های به یاد ماندنی

Interactive Storytelling for Video Games: A Player-Centered Approach to Creating Memorable Characters and Stories

دانلود کتاب Interactive Storytelling for Video Games: A Player-Centered Approach to Creating Memorable Characters and Stories (به فارسی: داستان سرایی تعاملی برای بازی های ویدیویی: رویکردی بازیکن محور برای ایجاد شخصیت ها و داستان های به یاد ماندنی) نوشته شده توسط «Josiah Lebowitz – Chris Klug»


اطلاعات کتاب داستان سرایی تعاملی برای بازی های ویدیویی: رویکردی بازیکن محور برای ایجاد شخصیت ها و داستان های به یاد ماندنی

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: Josiah Lebowitz – Chris Klug

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 336 / 332

حجم فایل: 4.12 مگابایت

کد کتاب: 0240817176 , 9780240817170

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب داستان سرایی تعاملی برای بازی های ویدیویی: رویکردی بازیکن محور برای ایجاد شخصیت ها و داستان های به یاد ماندنی

واقعاً چه چیزی یک داستان بازی ویدیویی را تعاملی می کند؟
بهترین راه برای ایجاد یک داستان تعاملی چیست؟
بازیکنان چقدر باید کنترل داشته باشند؟
آیا آنها واقعاً در وهله اول خواهان آن کنترل هستند؟
آیا حتی می دانند که چه می خواهند-یا خواسته های اعلام شده آنها در تضاد با ترجیحات ناخودآگاه است؟

همه این سؤالات و موارد دیگر عبارتند از در این کتاب قطعی در مورد داستان سرایی تعاملی برای بازی های ویدیویی بررسی شده است. شرح مفصلی از انواع اصلی داستان های تعاملی، مطالعات موردی بازی های محبوب (از جمله Bioshock، Fallout 3، Final Fantasy XIII، Heavy Rain، و Metal Gear Solid) و نحوه تعامل بازیکنان با آنها، و یک تجزیه و تحلیل عمیق نتایج یک نظرسنجی ملی در مورد ترجیحات داستان سرایی بازیکن در بازی ها. توصیه های تخصصی لازم برای ایجاد مفاهیم و روایت های جذاب و اصلی بازی را دریافت خواهید کرد. با داستان گویی تعاملی برای بازی های ویدیویی، می توانید:


What really makes a video game story interactive?
What’s the best way to create an interactive story?
How much control should players be given?
Do they really want that control in the first place?
Do they even know what they want-or are their stated desires at odds with the unconscious preferences?

All of these questions and more are examined in this definitive book on interactive storytelling for video games. You’ll get detailed descriptions of all major types of interactive stories, case studies of popular games (including Bioshock, Fallout 3, Final Fantasy XIII, Heavy Rain, and Metal Gear Solid), and how players interact with them, and an in-depth analysis of the results of a national survey on player storytelling preferences in games. You’ll get the expert advice you need to generate compelling and original game concepts and narratives.With Interactive Storytelling for Video Games, you’ll:

دانلود کتاب «داستان سرایی تعاملی برای بازی های ویدیویی: رویکردی بازیکن محور برای ایجاد شخصیت ها و داستان های به یاد ماندنی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید